دعوت جهاددانشگاهی از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 3690237
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
با صدور بیانه‌ای صورت گرفت؛

دعوت جهاددانشگاهی از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

گروه سیاست و اقتصاد: جهاددانشگاهی با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ جهاددانشگاهی با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:

22 بهمن 57 به‎عنوان نصرت قطعی ملت ايران در برابر رژيم طاغوت، نتيجه ايمان راسخ، راهنمای خبير و صادق، همراه با عمل مؤمنانه و استقامت عزت‌مندانه مردم بود. مردمی که در راه دفاع از پرچم برافراشته مبارزه عليه رژيم ستمشاهی، خالصانه دل در گرو يک فقيه بصير، آگاه به کتاب و سنت و بريده از مطامع مادّی نهادند.
پيام رهایی بخش و روشن اسلام عزيز که در پی پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی امام خمينی(ره) و ملت بزرگ ايران به جهانيان عرضه شد، روح کرامت و عزت در انسانها و ملتها را برانگيخت و در عين حال مستکبران و سرسلسله آن‎ها شيطان بزرگ، آمريکای جنايتکار را به وحشت انداخت و آتش کينه ايرانيان مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخت.
دشمنانی که خشم‎شان همواره مانع شناخت ملت فداکار ايران است از همان صبحدم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تا همين امروز، عزت ملت را هدف قرار دادند و به هر ترفند و اقدام و خباثتی متوسل شدند تا مردم انقلابی را وادار کنند دست تسليم بالا آورده و از آرمان‎های خود بازگردند. اما اين آرزوی باطل به فضل الهی محقق نشده و در آينده نيز اتفاق نخواهد افتاد چرا که خدا وعده داده است «وَكانَ حَقًّا عَلَينا نَصرُ المُؤمِنينَ»( روم 47).
امروز و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی ايران، به رغم مشکلات تحميلی و برخی کم کاری‎ها و غفلت‌های داخلی، ملت رشيد ايران هم‎چون گذشته از دشمن غافل نخواهد شد و در جشن پيروزی انقلاب، هوشمندانه پاسخ گردنکشی‎ها، اهانت‎ها و گستاخي‌های او را خواهد داد.
جهادگران جهاددانشگاهی در آستانه فرارسيدن سالروز پيروزی انقلاب اسلامی، همگام با ساير اقشار مردم ايران، بانگ وحدت بخش الله اکبر سر ميدهند و با دعوت از همگان برای حضور در راهپيمايی پرشکوه و دشمن شکن 22 بهمن، عهد می‎بندند که با تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‎ای(مدظله العالی) و پاسداشت راه امام و شهيدان با تمام توان در راه تحقق آرمان‎ها و اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

جهاددانشگاهی
21 بهمن 1396

captcha