به وقت شام، عزت و غیرت ایرانی را در دفاع از ارزش‌های انسانی به نمایش گذاشت
کد خبر: 3690291
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تابش:

به وقت شام، عزت و غیرت ایرانی را در دفاع از ارزش‌های انسانی به نمایش گذاشت

گروه هنر: محمدرضا تابش گفت: به وقت شام، شجاعت، عزت و غیرت ایران و ایرانی را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انسانی به نمایش می‌گذارد.

به وقت شام، عزت و غیرت ایرانی را در دفاع از ارزش‌های انسانی به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)؛ نائب رئیس فراکسیون امید مجلس پس از تماشای فیلم به وقت شام با بیان اینکه حاتمی کیا با ساخت موفق این فیلم، جبهه جنگ با جریان تکفیری را با ابزار هنر به خوبی به تصویر کشیده است افزود: تحولات دنیای امروز و استفاده نظام سلطه از همه ابزارها برای توجیه و مشروعیت بخشی به عملکرد ناصواب خویش، ایجاب می‌کند تا ما اهداف و سیاستگذاری‌های نظام را در مقابله باتروریست‌ها و گروه‌های تکفیری و حمایت از مظلومان که جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است، در تمامی جبهه‌ها از جمله اندیشه و هنر به نمایش بگذاریم که الحق آقای حاتمی‌کیا و همکاران هنرمندشان در این عرصه حساس موفق عمل کرده‌اند.

تابش گفت: به وقت شام، شجاعت، عزت و غیرت ایران و ایرانی رادر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انسانی به نمایش می‌گذارد و تفاوت بین اسلام ناب محمدی که خاستگاه آن ایران است و اسلامی که سلفی‌ها و وهابیون مروج آن هستند را به خوبی مجسم می کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس  تصریح کرد: خوشحالم  حاتمی کیا که در آژانس شیشه‌ای ، چ و بادیگارد افکار عمومی در سطح ملی را تحت تاثیر قرار داد، با ساخت این فیلم، مخاطبان بین المللی را هدف قرار داده است.

تابش در پایان گفت: به نظر بنده نقش روشنگر و تاثیرگذار جناب آقای حاتمی کیا به عنوان فرمانده موفق نظام در جنگ نرم به واسطه ساخت موفق فیلم به وقت شام در خور تقدیر است.

 
 
captcha