ثبت‌نام چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد/ ارسال دستور‌العمل مسابقات به استان‌ها
کد خبر: 3690292
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

ثبت‌نام چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد/ ارسال دستور‌العمل مسابقات به استان‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌نام در چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور با ارسال دستورالعمل مسابقات به سراسر کشور، رسما از امروز آغاز و تا بیستم فروردین 97 ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام در  چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد/ ارسال دستور‌العمل مسابقات به استان‌ها + فایل pdf

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ثبت‌نام در رشته‌های 9 گانه (حفظ کل، حفظ 20 جزء، 10 جزء، حفظ 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم) و رشته‌های آوایی چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور با ارسال دستورالعمل ثبت نام و برگزاری به سراسر کشور از امروز رسما در سایت مسابقات آغاز و تا بیستم فروردین‌ماه 1397 ادامه خواهد یافت.

براساس این گزارش ستاد مسابقات برگزاری چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان‌ها از پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری تشکیل شده و تا پایان مسابقات به کار خود ادامه خواهد داد.

برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات سراسری از بیستم فروردین تا بیست‌ و ششم اردیبهشت 97، مرحله استانی یکم تیرماه تا ششم مردادماه 97 و مرحله کشوری دهم مهرماه تا بیست‌وپنجم مهرماه 97 خواهد بود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند دستور‌العمل چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را به‌صورت فایل pdf در سایت سازمان اوقاف و سایت مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir مشاهده و مطالعه کنند.

برای دریافت دستورالعمل اینجا کلیک کنید.

captcha