بیانیه سپاه استان البرز به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
کد خبر: 3690317
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

بیانیه سپاه استان البرز به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

گروه سیاسی: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز به مناسبت یوم الله بیست و دوم بهمن ماه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه ای صادر کرده است که به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ»(احقاف، ۱۳)
ملت انقلابی ایران در حالی گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می‌گیرد که انقلابشان از متن توده‌های محروم نشأت گرفته و با رشادت و شهادت‌طلبی و پیروی از سلاله حسین (ع) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد.
امروز با گذشت چهار دهه از این معجزه تاریخی و در آستانه ورود انقلاب اسلامی به دوران جدیدی از حیات بالنده‌اش، چشم امید دوستان و چشم طمع دشمنان، همچنان در حال پایش و سنجش میزان پایبندی انقلاب، فرزندان و رهروان آن به شعارهای اولیه از «عدالت» و «حاکمیت مستضعفان» گرفته تا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.
خورشید طلیعه سی و نهمین فجرپیروزی در آسمان ایران اسلامی درحالی نورافشانی می کند که سی و نه سال از رشادت های مردمی که درنفی استبداد طاغوت و استقرارنظام اسلامی از بذل جان خویش نیز دریغ نورزیدند، می گذرد. در طی این سال ها روز به روز بر دشمنی دشمنان با ملت سرافراز ایران که قهرمستکبران را بر ذلت لبخند آنان ترجیح دادند و استقلال و آزادی خویش را با نثار خون سرخ خود خریدند، افزون می گردد.
امروز با وجود خصومت‌ها و کینه‌ورزی‌های شیطان بزرگ و اذنابش، ملت رشید ایران، به برکت نظام جمهوری اسلامی و زعامت ولی فقیه از بلوغ سیاسی برخوردار شده است به نحوی که توطئه و مکر دشمنان را به خوبی تشخیص داده و با بصیرت خود اجازه تحقق خواست آنان در سرزمین اسلامی‌مان را نخواهند داد. مردم ما بر این نکته واقفند که همچنان مقاومت، هوشیاری، همبستگی و اتکال به خداوند، سرمایه بزرگی است که برای دستیابی به آینده‌ای روشن بدان نیازمندیم.
پیام روشن راهپیمایی امسال این است که آمریکا، شیفتگان او و واهمه به دل راه دهندگان از او بدانند ملت ایران، همان گونه که در تاریخ پرافتخار انقلاب بارها و بارها نشان داده است، نه از تهدیدهای توخالی هراسی به دل راه می دهد، و نه تردیدی در پیگیری آرمان های الهی انقلاب و بکارگیری توان و ظرفیت های داخلی به خود راه می دهد و این بار یقین دارد راه استقامت به برافراشته شدن خیمه اقتصاد مقاومتی و مأیوس ساختن دشمنان انقلاب برای همیشه خواهد انجامید و قله های موفقیت دنیا و آخرت به دست با کفایت فرزندان این انقلاب فتح خواهد شد.
اکنون و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، و در ایامی که از عطر نام و توسل به حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(سلام الله علیها) سرشار است، برای بزرگترین و مردمی ترین جشن پیروزی در جهان، در روز ۲۲ بهمن حاضر خواهیم شد.
سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه و دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران برای حضور گسترده، پر شور و با شکوه در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن تاکید کرده است: تردیدی نیست یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر(فرصتی مبارک) برای تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا، بیعت دوباره با ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) خواهد بود.

captcha