حمایت از فلسطین، اولویت سیاست خارجی هند
کد خبر: 3690441
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
نارندرا مودی در دیدار با محمود عباس تأکید کرد:

حمایت از فلسطین، اولویت سیاست خارجی هند

گروه بین‌الملل: نارندرا مودی، نخست وزیر هند در دیدار خود با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن تأکید بر تاریخی بودن روابط فلسطین و هند، تصریح کرد: حمایت از فلسطین، اولویت سیاست خارجی هند است.

نارندرا مودی: حمایت فلسطین اولویت سیاست خارجی هندبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از خبرگزاری عربی اینا؛ نخست وزیر هند در نشست خبری خود با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: هند مدت‌ها شریک فلسطین بوده و به حمایت از این کشور مفتخر است.

وی در خصوص گام‌های جدید این کشور برای حمایت از فلسطین گفت: با حمایت از پروژه ایجاد بوستان تکنولوژی در «رام‌الله» امیدواریم که این پروژه به مردم فلسطین در ارائه مهارت‌ها و خدمات یاری رساند.

نارندرا مودی خاطرنشان کرد: هند در ساخت کانون دیپلماسی در «رام‌الله» همکاری خواهد کرد و مطمئنا این کانون به عنوان یک مرکز جهانی برای جوانان فلسطینیان و مرکزی برای مبادله آموزش بلند مدت و کوتاه‌مدت  تبدیل خواهد شد.

وی افزود که هند در راستای حمایت از فلسطین در زمینه آموزش و بهداشت فعالیت خواهد کرده و اقداماتی را برای ایجاد مرکز حمایت از بانوان و دختران فلسطین عملی خواهد کرد.

وی در انتها ضمن اشاره به حمایت از فلسطین، خواستار برپایی کشور مستقل فلسطین و تحقق هرچه سریع‌تر صلح و امنیت در منطقه از طریق گفت‌وگو شد/.

 

captcha