فردا؛ آخرین فرصت پیش ثبت نام عتبات عالیات ویژه نوروز
کد خبر: 3690510
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

فردا؛ آخرین فرصت پیش ثبت نام عتبات عالیات ویژه نوروز

گروه اجتماعی: فعال، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از 12 بهمن، گفت: این پیش ثبت نام تا فردا، 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از 12 بهمن 96، اظهار کرد: مشتاقان زیارت عتبات عالیات برای اعزام های 23 اسفند 96 لغایت 20 اردیبهشت 97 می توانند با مراجعه به سامانه «https://atabat.haj.ir»  برای پیش ثبت  نام سفرهای عتبات این دوره اقدام کنند.

وی افزود: این پیش ثبت نام که از ساعت 9 صبح پنجشنبه، 12 بهمن آغاز شده بود، تا ساعت 16 فردا، 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: نتایج قرعه کشی این پیش ثبت  نام و همچنین زمان ثبت نام قطعی در کاروان ها ظهر روز چهارشنبه، 25 بهمن از طریق سامانه یاد شده اطلاع رسانی خواهد شد.

فعال، با بیان اینکه پیش ثبت نام های عتبات در قالب گروه های یک تا هفت نفره و 35 نفره انجام خواهد گرفت، تاکید کرد: مشتاقان این سفر زیارتی می بایست دارای گذرنامه با حداقل چهارماه اعتبار از زمان اعزام باشند که متقاضیان از هم اکنون لازم است در این خصوص اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان، با اشاره به فعالیت 51 دفتر خدمات زیارتی در استان، یادآور شد: آن دسته از متقاضیان تشرف که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر زیارتی مجاز استان که از سازمان حج و زیارت مجوز دریافت کرده اند اقدام به پیش ثبت نام کنند.

captcha