تعامل به معنای سر تعظیم در برابر غرب فرود آوردن نیست/ مسئولان نباید غرب زده شوند
کد خبر: 3690560
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

تعامل به معنای سر تعظیم در برابر غرب فرود آوردن نیست/ مسئولان نباید غرب زده شوند

گروه سیاست و اقتصاد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مسوولان جمهوری اسلامی نباید غرب زده شوند گفت: تعامل به معنای سر تعظیم در برابر غرب فرود آوردن نیست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم به نقل از ستاد خبری سی و نهمین جشن انقلاب مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، علی آقامحمدی دیشب در پنجمین و آخرین شب از مراسم گرامیداشت سی و‌ نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین العابدین(ع) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروزه مسئولان جمهوری اسلامی باید نسبت به دین پایبند بوده و غرب زده نشوند، گفت: مسئولان باید متدینانه عمل کنند، نه اینکه در سایه مدرنیته شدن ارزش ها و آرمان های دینی را فراموش کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ضروری است نسبت به نعمت انقلاب اسلامی قدردانی کنیم، افزود: حال که به برکت انقلاب اسلامی حقیقت را دریافته ایم دیگر جایی برای ریزش و پشت پا زدن به نظام جمهوری اسلامی باقی نمی ماند.

وی تصریح کرد: متأسفانه امروزه نعمت بی بدیل انقلاب را در اختیار داریم، اما در قبال جریان هایی که می خواهند آن را به انحراف بکشانند، سکوت می کنیم و سکوت در مقابل جریان های انحرافی سبب از بین رفتن ارزش های انقلاب اسلامی می شود.

آقامحمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی قدرت های برتر آن دوران یعنی شوروی و آمریکا را در هم شکست، تأکید کرد: این مسأله سبب شده است تا استکبار از همان دوران تاکنون علیه انقلاب، توطئه های بسیاری انجام دهد و امروزه آمریکا از خطر استراتژیک ایران واهمه دارد.

وی با بیان اینکه حضور ایران در منطقه و شکست طرح های استکبار سبب خشمگین شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است، گفت: دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران نشانگر این مسأله است که ما هنوز در خط امام راحل قرار داریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه راه انقلاب اسلامی از استکبار جهانی کاملاً جدا است، افزود: امروزه نباید برخی مسئولان گمان کنند که اتحاد با آمریکا امکان پذیر است؛ البته تعامل سیاسی باید وجود داشته باشد، اما تعامل به معنای سر تعظیم در برابر غرب فرود آوردن نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهایی که با ایشان داشتم فرمودند که «حکومت وزر و وبال است و ما این را پذیرفتیم تا با ظالم بجنگیم، اگر ما حکومتی ساختیم که بخواهیم با ظالم کنار بیاییم، باید آن را رها کنیم»؛ بر این اساس ما در منطقه حضور داریم تا با ظلم مطلق یعنی آمریکا مقابله کرده و عراق، سوریه و غیره را در جریان زمینه سازی برای حکومت جهانی مهدوی با انقلاب اسلامی همراه کنیم.

وی با بیان اینکه معنویت و امدادهای غیبی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و هست، یادآور شد: اینکه رهبر معظم انقلاب در اوج شکوه و اقتداری که دارند، در مسجد جمکران و مشاهد مشرفه حضور پیدا می کنند، نشانگر این است که قدرتی ماورای قدرت های دنیوی وجود دارد که جریان انقلاب را هر روز زنده تر و پویاتر می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تحلیلی از اوضاع نابسامان عربستان سعودی ارائه داد و بیان کرد: وضعیت کنونی عربستان کاملاً با انقلاب سفید زمان شاه مطابقت دارد و عربستان با هزینه های بسیاری که دارد، نخواهد توانست تا چند سال دیگر دوام بیاورد، برای همین به ناچار سراغ عملیاتی سازی سند 2030 می رود و با همان وضعیتی که شاه در جریان انقلاب سفید روبه رو شد، مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعارهایی مانند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» از جمله شعارهای آمریکایی و صهیونیستی است، ابراز داشت: باید باور کنیم که راه حفظ انقلاب اسلامی احیای امر به معروف، انتخاب درست و حمایت از صالحان است.شایان ذکر است، در پایان این مراسم از کتاب فجر ماندگار «دفتر نهم» رونمایی شد.

captcha