فتنه جدید دشمن، ایجاد حس ناامیدی در مردم ایران است
کد خبر: 3690595
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تولیت آستان قدس رضوی:

فتنه جدید دشمن، ایجاد حس ناامیدی در مردم ایران است

گروه سیاست و اقتصاد: تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دشمن فتنه جدیدی را در حال حاضر ایجاد کرده و آن هم ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم است، افزود: امروز حضور فرهیختگان و دلدادگان با هر سلیقه و گرایشی را شاهد هستیم که دلداده به انقلاب اسلامی و پایبند به میثاق با ولایت و رهبری هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امروز22 بهمن‌ماه، در جمع مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند اظهار کرد: طبق نگاه یک کارشناس و مدیر، همه مشکلات ما مربوط به زاویه داشتن با گفتمان امام خمینی (ره) و رهبری است.

رئیسی ادامه داد: اینکه این روز را یوم الله می‌گویند برای جلوه قدرت لایزال الهی است که در این روز به صورت یک معجزه بود.

وی گفت: تجدید میثاق با رهبری و ولایت، پیام این حرکت عظیم و خروش ملی است و این حضور پر معنا و بسیار ارزشمند ملت بزرگ ایران را ارج می‌نهیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: در هر سالی که ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنیم اگر چه یادآور پیروزی ملت ایران بر حکومت ستم شاهی است اما در همان سال به برکت انقلاب، پیروزی‌های ملی و فرا ملی نیز ایجاد شده است.

رئیسی تصریح کرد: در سال جاری آنچه از پیروزی ملت بزرگ ایران در منطقه و کشور داشتیم برداشتن غده سرطانی خطرناکی بود که امنیت امت اسلامی رابه مخاطره می‌افکند که با دست توانای رزمندگان از پیش رو برداشته شد.

وی خاطرنشان کرد: جشن پیروزی امسال همراه با شکر گزاری به درگاه ایزد منان است که ملت ایران در برابر فتنه جدیدی که دشمنان چند وقت پیش راه انداخته بودند پیروز شدند و باید جلوی فتنه ناامیدی مردم از انقلاب که کار جدید دشمن است را بگیریم.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جشن۲۲ بهمن فقط بیان تاریخ و روایت آنچه در ۴۰سال پیش در انقلاب رخ داده است، نیست بلکه تجلی پیروزی‌های ملی و فراملی ملت ایران است.

رئیسی با اشاره به اینکه مقصد و هدف ملت ایران الهی است، افزود: این ملت هیچگاه در رسیدن به اهداف و آرمان‌هایش توقف و عقب‌گرد نخواهد داشت.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خداوند نعمت‌های بی‌شماری را به ملت ایران عطاء کرد که بزرگترین آن نعمت ولایت و رهبری دینی است.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد:: عده‌ای تصور می‌کنند دین فقط یک مسئله فردی است که به ارتباط انسان با خدا برمی‌گردد در حالی که دین برای عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رئیسی بیان کرد: تهدید امروز سکولاریسم الحادی نیست بلکه مسئله امروز کسانی هستند که دین را فقط در محدوده زندگی فردی انسان‌ها تعریف می‌کنند که یک آسیب است.

وی ادامه داد: در رژیم پیشین استقلال فرهنگی و سیاسی ایران فروخته و سرنوشت ملت به دست مستشاران خارجی داده شد که در عرصه‌های مختلف کشور تصمیم گیری می‌کردند.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی هر زمان به گفتمان امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و گفتمان بسیجی عمل کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم اما آنجا که دست اندرکاران زوایه گرفتند جایگاه مشکل ما بود.

 

captcha