قطار پیشرفت انقلاب توقف ندارد
کد خبر: 3690691
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
عبدالوحید فیاضی:

قطار پیشرفت انقلاب توقف ندارد

قطار پیشرفت انقلاب توقف ندارد کانون خبرنگاران نبأ ــ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ ای مردم به راه انقلابی خود ادامه دهید و هرگز سست نشوید، خود را به غافله انقلاب برسانید، ما چه باشیم و چه نباشیم اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام(ره)، همواره جاویدان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، عبدالوحید فیاضی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در اجتماع کثیر مردم قرچک به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز مردم به پاس گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب گردهم آمده‌اند، گفت: قطعاً می‌توان گفت معجزه امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی به صحنه آوردن مردم است.
وی بیان کرد: مردم، رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند تا به عزت برسند و استقلال برای کشورشان ایجاد کنند هر چند که دشمن در این مدت مداوم درصدد فتنه‌انگیزی بوده و همیشه قصد جلوگیری از پیشرفت کشور را دارد.
فیاضی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این مردم معجزه‌اند که با وجود تحریم‌ها، تهدیدات دشمن و مشکلات اقتصادی امروز بعد از گذشت ۳۹ سال از انقلاب اسلامی با استقامت در صحنه ایستاده و همچنان پایبند به آرمان‌های امام و انقلاب و گوش به فرمان ولایت هستند. این در حالی است که عده‌ای معلوم‌الحال با طرح مشکلات مردمی می‌خواستند مردم را از انقلاب دلسرد کنند.
وی خطاب به راهپیمایان گفت:‌ ای مردم به راه انقلابی خود ادامه دهید و هرگز سست نشوید، از غافله انقلاب عقب نمانید، ما چه باشیم و چه نباشیم اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام(ره) همواره جاویدان خواهد ماند.
نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای از مسئولان با رفتار خود از قطار پیشرفت انقلاب پیاده شدند، گفت: مسئولان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده، از ایشان حمایت کنند و به فکر مشکلات معیشت مردم باشند.
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز ما اینجا نیامدیم که به آمریکا بگوییم که به ما پناه دهد، بلکه با حضورمان آمده‌ایم تا مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران بزنیم، بگوییم نظام ستمشاهی را که برچیدیم و همواره آزادی به ارمغان رسیده از خون شهدا را گرامی خواهیم داشت.
فیاضی در پایان با بیان اینکه کشور ما در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، خطاب به مسئولان گفت: به جوانان داخل اعتماد کرده و از افکار غربی دوری‌ کنید، اقتصاد مقاومتی را در کشور گسترش دهید، درب واردات بی‌رویه را ببندید و از اقتصاد داخلی حمایت کنید.

محمد فرخی

captcha