انقلاب اسلامی نقطه عطفی در منطقه و جهان است
کد خبر: 3690725
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳
اسدی:

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در منطقه و جهان است

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در منطقه و جهان دانست و گفت: انقلاب ما تمام کشورهای جهان را تحت‌الشعاع خود قرار داده و یک روند جدید در صحنه بین‌الملل ایجاد کرده و همه محاسبات جهان استکبار را برهم زده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علی اسدی، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهرستان شهربابک گفت: حضور مردم در راهپیمایی نشان می‌دهد که مردم ایران همیشه در صحنه انقلاب حضور دارند.
وی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در منطقه و جهان دانست و افزود: انقلاب ما تمام کشورهای جهان را تحت‌الشعاع خود قرار داده و یک روند جدید در صحنه بین‌الملل ایجاد کرده و همه محاسبات جهان استکبار را برهم زده است.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستاوردهای این نظام ازهوشیاری امام امت و ملت دشمن شناس و باهوش است.
وی چالش اقتصادی را بزرگ ترین چالش ملی و منطقه ای کشور دانست و تصریح کرد: بنده خود را خدمت‌گذار مردم می‌دانم و پیگیر مشکلات آن‌ها در شهرستان شهربابک هستم.
وی اظهارکرد: شهربابک در یک موقعیت استراتژیک قرار دارد و فضای توسعه‌ای برای شهرستان فراهم است اما شرایط تاکنون طوری پیش رفته که از ظرفیت‌های آن استفاده نشده و زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف توسعه نیافته است.
اسدی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های شهربابک از عمده اقدامات و برنامه‌های کاری‌اش است، ادامه داد: توانمند‌سازی شرکت‌های بومی به واسطه واگذاری پروژه‌های پیمانکاری در تمام بخش‌ها صورت می‌گیرد چراکه آنها زمینه‌ساز توسعه شهرستان و اشتغال جوانان هستند.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده شرکت‌هایی که در شهرستان فعالیت دارند و دفاتر و گردش مالی آن‌ها در تهران و یا سایر شهرستان‌ها است تا سال آینده تمام گردش مالی خود را به شهرستان می‌آورند و مالیات آن‌ها نیز که سالیان متمادی از شهرستان خارج می‌شده به چرخه اقتصادی شهر برمی‌گردد.
اسدی با توجه به مشکلات بهداشتی و عمومی شهرستان اظهارکرد: به تازگی قانونی تصویب شده و ما پیگیری بیشتری انجام میدهیم تا تمام مشکلات شهرستان برطرف شود.
وی تأکید کرد: تاکنون پروژه آبرسانی به شهرهای جوزم، دهج و روستای خبر پیشرفت ۶۰ درصدی دارد و بهره‌برداری از جاده شهربابک خاتم تا سال آینده انجام می‌شود.

captcha