حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان این نظام را نا امید کرد
کد خبر: 3690918
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان این نظام را نا امید کرد

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه فاروج ضمن قدر دانی از حضور با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: حضور در راهپيمايى ۲۲بهمن و تجديد بيعت با آرمان‏هاى انقلاب و امام(ره) و تجدید مثیاق ملت ایران با رهبری در روز گذشته، دشمنان نظام را نا امید کرد.

حجت السلام عباسعلی قلیزاده امام جمعه فاروج، در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: حضور مردم در راهپيمايى‏ها يكى از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است و دشمنان بايد بدانند ملت ایران همچنان بر سر آرمان‏ها امام خمينى(ره) و رهبر معظم انقلاب ايستاده‏ و پيوند خود با اسلام و پيامبر اعظم(ص) روز به ‏روز بيشتر مى شود.
وی با بیان اینکه نظام جمهورى اسلامى ايران در طول قريب به چهار دهه توانسته هم در برابر تهديدها و مشكلات دشمن بايستد و هم راهى به ‏سوى سعادت و بهروزى ملت ايران هموار كند، خاطرنشان کرد: ايران اسلامى امروز قابل مقايسه با آنچه در گذشته بوده، نيست.
وی پيشرفت‏هاى بزرگ علمى و فن‏آورى، دستاوردهاى بزرگ سياسى و بين‏المللى، دست‏يابى به استقلال سياسى و قدرت منطقه‏اى، كسب رتبه‏هاى اعجاب‏انگيز در عرصه‏هاى دانش، بومى‏سازى بسيارى از علوم و غیره را از دستاوردهای کشورمان در شديدترين فشارها و بدترين نوع محاصره‏هاى اقتصادى و سياسى عنوان کرد.

امام جمعه فاروج با بیان اینکه البته اين بدان‏معنى نيست كه كشور با هيچ مشكلى روبه‏رو نيست، افزود: مشكلاتى كه اكنون با آن روبه‏رو هستيم كشور را دچار بن‏بست نكرده و راه برون‏رفت از اين مشكلات آن است كه راهبردهاى كلانى كه رهبرى در طول سال هاى گذشته بارها و بارها بر آن تأكيد كرده‏اند، جدى گرفته شود.
حجت الاسلام قلیزاده اضافه کرد: تجربه‏ى چهار دهه‏ى گذشته نشان داده كه تمسك به اين سياست‏هاى كلان و اصول مورد تأكيد رهبرى انقلاب به همراه اراده‏ى مردمى مى‏تواند هر معضلى را حل كند و هر عقبه‏ى سختى را پشت سر بگذارد.
وی با بیان اینکه اگر تا ديروز حضور ملت ما براى دلگرمى ملت فلسطين و لبنان بود، امروز چشم ملت‏هاى يمن، عراق، سوريه، مصر، ليبى، تونس، بحرين و غیره به ایران است، گفت: ۲۲ بهمن براى این ملت ها بزرگ‏ترين سرمايه معنوى است.
وی ضمن قدردانی از حضور پرشور ملت همیشه در صحنه ایران، یادآور شد: این حضور حماسی بار دیگر امید گرمابخشی را در دل ملت های مظلوم و آزادی خواه شعله ور ساخت.

captcha