راهپیمایی ۲۲ بهمن شاخص سنجش میزان وفاداری ملت به انقلاب بود
کد خبر: 3690924
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

راهپیمایی ۲۲ بهمن شاخص سنجش میزان وفاداری ملت به انقلاب بود

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن شاخص سنجش میزان وفاداری ملت به انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال مهم‌ترین شاخص برای سنجش میزان وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس امروز تمامی رسانه‌های خبری جهان، تمامی تحلیل گران مسائل انقلاب و ایران در جهان و تمامی دوستان و دشمنان این انقلاب بزرگ الهی در جهان، به راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت ایران چشم دوخته‌اند.

آیت الله یعقوبی اضافه کرد: امروز مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی پس از گذشت ۳۹ سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با خلق حماسه‌ای بزرگ در تمامی شهرهای کشور، وفاداری عمیق و پیوند ناگسستنی خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: از عموم مردم بصیر ولایت مدار استان تشکر می‌کنیم که با شرکت فعال و پرشور در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن افتخار دیگری در کارنامه درخشان خود ثبت کردند.

آیت الله در ادامه با بیان اینکه در بهمن‌ماه ۵۷، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود، اضافه کرد: قیام ملتی مصمم و یکپارچه با قلب‌هایی سرشار از عشق و ایمان در بهمن‌ماه به نتیجه رسید و رهبر بزرگ و نستوهی، پس از سال‌ها دوری از وطن قدم بر خاک گلگون میهن گذاشت و آزادی و استقلال را نصیب امتی خداخواه کرد.

captcha