کارگاه آموزشی «رسانه اجتماعی و اسلام» در کشمیر
کد خبر: 3690957
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

کارگاه آموزشی «رسانه اجتماعی و اسلام» در کشمیر

گروه بین‌الملل: کارگاه آموزشی «رسانه اجتماعی و اسلام» به منظور بررسی لزوم سیاستگذاری و هدفمندی نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی دیروز (22 بهمن) در «گاندربال» جام و و کشمیر برگزار شد.

کارگاه آموزشی «رسانه اجتماعی و اسلام» در کشمیربه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری Kashmir Reader؛ این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء استراتژی‌هایی برای استفاده موثر از رسانه‌های اجتماعی و نیز اثرگذاری و هدایت افکار عمومی در مسائل مهم اجتماعی، ملی و بین‌المللی برگزار شد.

هلال احمد لون، فعال اجتماعی و رسانه‌ای گفت: یک شبکه مرکزی از فعالان رسانه‌های اجتماعی دارای ایدئولوژی‌های معقولانه تشکیل شد تا مجری این اهداف باشند.

در این کارگاه آموزشی همچنین بر لزوم بحث در مورد ارزش‌های انسانی و اعتراض به بی‌عدالتی در جهان و مقابله با کمپین‌های ایجاد نفرت در رسانه‌های اجتماعی تأکید شد.

شوق رفیق احمد، فعال رسانه‌ای گفت: هدف ما به عنوان مسلمان یادگیری و عمل به اسلام و انتقال پیام اسلام است. ما باید از زمان خود به صورت عاقلانه استفاده کنیم و از گناهان دوری کنیم. این‌ها اهدافی هستند که در زمان استفاده از رسانه‌های اجتماعی نیز باید مورد نظر قرار بگیرند.

در این همایش همچنین در مورد اسلام‌هراسی و رسانه‌های اجتماعی گفت‌وگو شد/.

captcha