متن پیام تسلیت امام جمعه همدان در پی درگذشت شیخ احمدعلی مروج
کد خبر: 3690965
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

متن پیام تسلیت امام جمعه همدان در پی درگذشت شیخ احمدعلی مروج

گروه فرهنگی: امام جمعه همدان درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ احمدعلی مروج از علمای همدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان طی صدور پیامی ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ احمدعلی مروج، عالم همدانی را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت وی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
با تأسف و تأثر فراوان خبر ارتحال عالم فرزانه، روحانی بزرگوار ابو الشهید حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ احمدعلی مروج را دریافت کردم.
وی یک‌عمر در راستای ترویج دین الهی و تبلیغ دین قدم گذاشته و فعالیت‌های فراوانی را به جامعه روحانیت به‌ویژه طلاب همدانی انجام داده است.
این عالم مجاهد و انقلابی در راه انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن این امر مهم و همچنین در عرصه جبهه‌های حق علیه باطل حضوری جدی و فعالیتی مخلصانه انجام داده و حتی فرزند خود را در این راه مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
این عالم فرزانه همدانی به جوار قرب حضرت حق‌تعالی از این دنیا منتقل‌شده، ان شاء الله مشمول رحمت و غفران واسعه خواهد شد.
رحلت این عالم بزرگوار و مبارز بی‌بدیل انقلابی، استاد اخلاق با معنویت حوزه علمیه همدان را به حضرت مهدی (عج)، حوزه‌های علمیه و شاگردان معظم له، خانواده ایشان و مردم همدان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنم.
گفتنی است؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد مروج، از اساتید حوزه و علمای شهر همدان 21 بهمن ماه پس از عمری مجاهدت علمی و تبلیغی، دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
وی سال‌های متمادی در حوزه علمیه همدان مشغول به تحصیل و تدریس بود، و از محضر آیت الله آخوند همدانی بهره برد و مدتی نیز مدیریت حوزه علمیه آیت الله آخوند همدانی را نیز بر عهده داشت.
حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد مروج سال‌های طولانی مسئولیت کتابخانه‌ی بزرگ غرب حوزه‌ علمیه همدان را بر عهده داشت و یکی از افراد موثر در شکل گیری انقلاب اسلامی و پدر شهید مروج بود.

متن پیام تسلیت امام جمعه همدان در پی درگذشت شیخ احمدعلی مروج
نفرسمت چپ حجت الاسلام مروج ،نفر سمت راست حجت الاسلام مقصود، نشسته ایت الله آخوند معصومی کتابخانه آیت اله آخوند۱۳۴۲.

captcha