مسئول بنیاد توسعه موقوفات کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
کد خبر: 3691239
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

مسئول بنیاد توسعه موقوفات کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

گروه اجتماعی ـ با حضور مسئولین کشوری و استانی سرپرست بنیاد توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنوراله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 بهمن‌ماه با بیان اینکه این استان دارای ۲۳ موقوفه منفعتی است، گفت: موقوفه مرحوم طاهری بعنوان بهترین موقوفه از لحاظ موقعیتی و وسعت بهترین موقوفات استان است که درآمد آن با توجه به نیت واقف ۵۰ درصد خیرات و کمک به نیازمندان و۵۰ درصد آن صرف ساختن حرم مطهر امامزاده شاه فرج الله(ع) یاسوج می‌شود.
وی افزود: با کلنگ زنی و شروع پروژه بزرگ مجتمع خلیج فارس در ۱۰ طبقه تحول خوبی در جهت توسعه و آبادانی موقوفات استان و اشتغالزایی بیش از ۱۰۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم جوانان استان صورت می‌گیرد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با راه اندازی۳طبقه پارکینگ‌های این مجتمع تا حدود زیادی معضل ترافیک در یاسوج، مرکز استان حل خواهد شد .

مسئول بنیاد توسعه موقوفات کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
همچنین، عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اهمیت عمران و آبادی موقوفات در استان، گفت: ما انتظار داریم بنیاد توسعه موقوفات کشور سرمایه‌گذاری ویژه‌ای جهت عمران موقوفات استان داشته باشد .
وی ضمن تشکر از سرمایه‌گذار داخلی پروژه مجتمع بزرگ خلیج فارس، افزود: ما در مجموعه استانداری تا جایی که امکان دارد از این پروژه و دیگر پروژه‌های استان در بخش موقوفات حمایت می‌کنیم و از سرمایه‌گذار هم تقاضای اتمام پروژه در برنامه زمانبندی و حتی زودتر را داریم .
یادآور می‌شود، در پایان با حضور علی شمس، رییس حراست بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور مهندس داریوش رنجبر بعنوان سرپرست بنیاد توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
انتهای پیام

captcha