لزوم تکمیل اطلاعات در سامانه حج تمتع 97
کد خبر: 3691291
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
مدیر حج و زیارت گیلان عنوان کرد:

لزوم تکمیل اطلاعات در سامانه حج تمتع 97

گروه اجتماعی: فعال تکمیل اطلاعات در سامانه حج را پیش شرط ثبت نام در کاروان های حج تمتع 97 دانست و گفت: دارندگان فیش اولویت دار حج برای ثبت نام در کاروان ها باید کد رهگیری دریافت کرده باشند.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع در مرحله اول تا پایان آبان سال 1385 در صورت تمایل به اعزام به حج تمتع آینده، اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir تکمیل کنند.

وی افزود: دارندگان فیش اولویت دار حج، برای ثبت نام در کاروان های حج که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد، بایستی حتما در سامانه حج اطلاعات خود را تکمیل یا اصلاح کرده و کد رهگیری دریافت کرده باشند.

فعال تکمیل اطلاعات در سامانه حج را پیش شرط ثبت نام در کاروان های حج تمتع 97 دانست و تاکید کرد: زائران فراخوان شده برای فراهم سازی مقدمات لازم برای ثبت نام در کاروان های حج، تکمیل اطلاعات در سامانه را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت گیلان یادآور شد: در حج تمتع گذشته 6 کاروان از گیلان شامل 795 نفر زائر به همراه 30 نفر عوامل ستادی طی سه پرواز از رشت به مکه مکرمه اعزام شدند.

captcha