کارگاه آموزشی خبرنگاری قرآنی در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3691467
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
خلیلی خبر داد:

کارگاه آموزشی خبرنگاری قرآنی در شهرکرد برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی خبرنگاری قرآنی در شهرکرد برگزار می‌شود گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری قرآنی هم‌زمان با هفته قرآن و عترت خبر داد.

وحید خلیلی اردلی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: این کارگاه با حمایت ایکنا و با هدف آشنا نمودن شرکت‌کنندگان با اصول خبرنویسی قرآنی، سوژه‌یابی قرآنی و آشنایی مختصر با عکاسی خبری برگزار می شود که زمینه ساز همکاری بیشتر موسسات قرآنی، ادارات و رسانه ها با ایکنا (خبرگزاری قرآنی استان) و بالتبع انعکاس بیشتر فعالیت‌ها و برنامه های مهم قرآنی استان در فضای مجازی است.
وی بیان کرد: این کارگاه روز شنبه 28 بهمن ماه 96 از ساعت 9 تا 12 با حضور یکی از مدیران خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار می شود.
خلیلی با بیان این که این برنامه به همت جهاد دانشگاهی استان و همکاری اداره امور قرآنی ارشاد استان برگزار می شود، اضافه کرد: کلیه رابطین خبری موسسات قرآنی و دستگاههای اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی قرآنی می توانند در این کارگاه آموزشی فشرده شرکت نمایند و با نحوه پوشش اخبار قرآنی آشنا شوند
وی شماره تماس 32320070 و 32320323 را جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام متقاضیان اعلام نمود.

کارگاه آموزشی خبرنگاری قرآنی در شهرکرد برگزار می‌شود
انتهای پیام

captcha