تدبّر در آیات قرآن لازمه رسیدن به سعادت است
کد خبر: 3691505
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
مردانی:

تدبّر در آیات قرآن لازمه رسیدن به سعادت است

گروه فرهنگی: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: بر همه واجب است تا برای رسیدن به قله سعادت و بهروزی تمسک به قرآن و تدبر در آیات آن را در الویت کار خود قرار دهند.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام اسلام مردانی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره شامگاه گذشته سه شنبه 24 بهمن ماه در محفل انس با قرآن کریم که به میزبانی پایگاه روح‌الله مسجد امیرالمومنین شهرستان خرم‌دره برگزار شد، تاکید کرد: برگزاری محافل قرآنی در پایگاه‌ها و مساجد که باعث انس بیشتر جوانان با این کتاب آسمانی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود باید استمرار داشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم تدبر در قرآن کریم به عنوان کتاب هدایت و رستگاری اظهار کرد: برهمه واجب است تا برای رسیدن به قله سعادت و بهروزی تمسک به قرآن را در الویت کارخود قراردهند.
حجت‌الاسلام مردانی با تاکید بر اینکه آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است، تصریح کرد: اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد.
وی با اشاره به عزت‌آفرینی جوانان غیور این مرز و بوم در اقصی نقاط جهان با تمسک به آموزه‌های قرآن، یادآور شد: درعصری که ما زندگی می‌کنیم هنوز هستند جوانانی مومن وانقلابی که در آن سوی مرزهای کشوربا سر بریده عزت کشورراحفظ می‌کنند که ما باید به وجود این جوانان ارزشی افتخار کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه شهید حججی از نمونه بارز مردان افتخارآفرینی است که با خون خود ابرو و عزت ملت راحفظ کرد، گفت: این شهید والا مقام تا آخرین گلوله درمقابل دشمن لعین جنگید و حتی در اسارات نیز خم به ابرونیاورد و دشمن را شاد نکرد.
captcha