برپایی غرفه انتشارات بنیاد حفظ آثار خوزستان در نمایشگاه کتاب امسال
کد خبر: 3691509
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

برپایی غرفه انتشارات بنیاد حفظ آثار خوزستان در نمایشگاه کتاب امسال

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از برپایی غرفه آثار بنیاد حفظ آثار استان در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان خبر داد.

سردار محمد علیپور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از حضور غرفه آثار بنیاد حفظ آثار استان در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این غرفه با هدف معرفی آثار دفاع مقدس نویسندگان خوزستانی و فعالیت‌های بنیاد در حوزه چاپ و نشر در نمایشگاه کتاب برپا می‌شود، گفت: بنیاد حفظ آثار امسال 30 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر کرده است که این آثار در زمینه پژوهش، شعر، داستان و خاطره هستند. سال گذشته نیز 30 اثر از سوی بنیاد استان در این حوزه چاپ شده است.

علیپور اظهار کرد: آثار عرضه شده در غرفه بنیاد چاپ بنیاد حفظ آثار استان و کشور هستند. بنیاد حفظ آثار، 9 اثر را در حوزه کودک و نوجوان در زمینه نقاشی، شعر و داستان با مشارکت کانون پرورش فکری به چاپ رسانده که در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد: امسال بنیاد حفظ آثار با برنامه‌هایی چون برگزاری نشست آسیب‌شناسی حوزه چاپ و نشر آثار ادبیات دفاع مقدس با حضور معصومه رامهرمزی و نویسندگان  این حوزه، تجلیل از نویسندگان خوزستانی برگزیده جایزه کتاب سال، نقد و رونمایی از کتاب در نمایشگاه امسال حضور می‌یابد.

انتهای پیام

captcha