رقابت 470 نفر در چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه آزاد ارس
کد خبر: 3691535
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

رقابت 470 نفر در چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه آزاد ارس

گروه فعالیت های قرآنی- دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه منطقه آزاد ارس، گفت: 470 نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که به مدت دو روز با همدیگر به رقابت می‌پردازند.

سیدمحمدحسین بلاغی، دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه منطقه آزاد ارس، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: 470 نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که به مدت دو روز با همدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت 470 نفر در چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه آزاد ارس
وی، با بیان اینکه از این تعداد ثبت نام کننده 220 نفر را بانوان و 250 نفر را آقایان تشکیل می‌دهد، افزود: بیشترین رشته‌ای که شرکت کنندگان در آن ثبت نام کرده اند در بخش مفاهیم و ترتیل است.
بلاغی، با اشاره به اینکه تعداد شرکت کنندگان در بخش اذان رشد چشمگیری داشته است افزود: یکی از مهم ترین بخش‌های این مسابقات رشته اذان بود که خوشبختانه در بخش اذان میزان شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته و با رشد 100 درصدی مواجه شده است.
  دبیرفنی واجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه منطقه آزاد ارس را ویژه شهروندان منطقه آزاد ارس و شهرستان‌های جلفا و خدا آفرین دانست و ادامه داد: از سال آینده این مسابقات علاوه بر این مناطق در شهرستان کلیبر نیز فراخوانی شده و علاقه مندان می توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.
وی تصریح کرد: این رقابت‌ها صرفا توسط منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود و این رقابت‌های قرآنی از مسابقات قرانی دانش اموزان توسط آموزش و پرورش تفکیک شده است و می‌توان گفت افزایش شرکت کنندگان در این رقابت ها چشمگیر است.

گفتنی است، چهارمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه منطقه آزاد ارس 25 و 26 بهمن ماه جاری در جلفا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha