بیمارستان تک تخصصی جراحی چشم یادبود 5400 شهید کردستان افتتاح شد
کد خبر: 3691693
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

بیمارستان تک تخصصی جراحی چشم یادبود 5400 شهید کردستان افتتاح شد

گروه اجتماعی- آغاز بکار بیمارستان تک تخصصی جراحی چشم یادبود 5400 شهید استان کردستان در بیمارستان کوثر سنندج خبرداد.

به گزارش ایکنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، قاسم کاوه، سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان از آغاز بکار بیمارستان تک تخصصی حراجی چشم یادبود 5400 شهید استان کردستان در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای برنامه های محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس در سنندج در حال برگزاری می باشد.
وی با بیان اینکه طی هماهنگی‌های اولیه با بیمارستان کوثر تعداد 200 نفر توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان شناسایی و در حال حاضر توسط پزشکان متخصص بسیجی ویزیت می‌شوند.
کاوه اعلام کرد: بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی یادبود 5400 شهید استان کردستان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان کوثر سنندج با ارائه ی خدمات تخصصی چشم پزشکی به مردم محروم و مناطق کم برخوردار برپا شده است.
وی بیان کرد: خدمت به مردم در مناطق محروم از اهدافی است که بسیج جامعه پزشکی با افتخار در این حوزه گامهای موثر و ارزشمندی برداشته و منشاء خدمات دهی به مردم بوده است.
سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان در پایان یادآور شد: از این تعداد 60 نفر برای انجام عمل جراحی کاندیدا شده و در مسیر مراحل عمل جراحی قرار گرفتند.
لازم به ذکر است؛ کلیه ی خدمات ارائه شده از قبیل غربالگری اولیه، ویزیت تخصصی، ارائه دارو، عمل جراحی کلیه ی اقدامات پیش نیاز عمل جراحی از قبیل ویزیت متخصص قلب، ویزیت متخصص بیهوشی، انجام آزمایشهای لازم، انجام گرافی ها و بستری شدن بصورت کاملا رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی استان کردستان انجام گرفته است.

انتهای پیام

captcha