30 بهمن؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی ققنوس گیلان
کد خبر: 3691823
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان خبر داد:

30 بهمن؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی ققنوس گیلان

گروه اجتماعی: شیاسی با بیان اینکه سومین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس به همت سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان برگزار می شود، گفت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 بهمن 96 تمدید شد.

محمدمهدی شیاسی، دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: هنر تجلی زیبایی هاست و دانشجو با روح خلاق و پویا و روحیه مطالبه گری و استکبارستیزی خود و با بهره گیری از ابزارهای مناسب می تواند آن را به بهترین شکل متجلی سازد.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس به همت سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای هنری دانشجویان و آموزش تخصصی و حمایت از دانشجویان مستعد و متخصص در راستای تاثیرگذاری بر فضای فرهنگی و هنری جامعه برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان، شعر، عکس، موسیقی، فیلم کوتاه، فیلم مستند، استندآپ کمدی، تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی را از جمله بخش های این جشنواره دانست و افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط حضور و نحوه برگزاری جشنواره و ارسال آثار به دبیرخانه مراجعه کنند.

30 بهمن؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی ققنوس گیلان

شیاسی با بیان اینکه پیش تر 20 بهمن به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده بود، خاطرنشان کرد: بنا بر درخواست های مکرر عزیزان متقاضی شرکت در سومین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس استان گیلان و موافقت دبیرخانه جشنواره مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 بهمن 96 تمدید شد و امکان تمدید مجدد وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم دانشجو بودن صاحب اثر ارسالی، عنوان کرد: موضوع جشنواره آزاد است، اما اولویت با آثاری است که با موضوعات جشنواره همخوانی دارند.

دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان متذکر شد: علاقمندان می  توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی رشت، میدان نیروی دریایی، خیابان پاسداران، روبروی اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج)، سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان ارسال و یا با شماره 01333145635 تماس حاصل کنند.

captcha