تشریح برنامه های سومین روز از هفته قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3691839
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

تشریح برنامه های سومین روز از هفته قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت های قرآنی - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری شاخص ترین برنامه های سومین روز از هفته قرآن و عترت در این استان را تشریح کرد.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهار محال و بختیاری گفت: فراخوان جشنواره قرآن و عترت مهرماه سال جاری برای اولین بار در شورای هماهنگی و توسعه فعالیت‌های قرآنی اعلام شد.
وی برگزاری هفته قرآن و عترت را یکی از برنامه‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور دانست و اظهار کرد: برای روز پنجشنبه ، همزمان با سومین روز از این هفته ، برنامه های شاخصی در نظر گرفته شده است .
کارگران بابیان اینکه ایجاد فضای قرآنی در سطح استان و شناسایی استعدادهای قرآنی از شاخص‌ترین اهداف هفته قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری است ادامه داد: برگزاری کارگاه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع قرآنی در محل کانون پرورش کودکان و نوجوانان و مسابقات کتابخوانی قرآنی اداره کل کتابخانه های عمومی استان از کتاب 5 مقاله استاد مطهری از برنامه های است که روز پنجشنبه همزمان با سومین روز از هفته قرآن و عترت در استان اجرا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت برگزاری محافل قرآنی در ترویج فرهنگ اسلامی بیان کرد: درروز پنجشنبه و سومین روز از هفته قرآن و عترت3 محفل انس با قرآن ، در مسجد محمد رسول اله (ص) کوهرنگ ، مسجد قمر بنی هاشم فرادنبه و مسجد جامع فارسان برگزار می شود.
وی ادامه داد: اجرای نمایش آنسوی رویا در سالن مهر میر آباد غربی، میدان ابوریحان و برگزاری تعزیه در محل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون را از دیگر برنامه های این روز است.
انتهای پیام

captcha