دانشجو معلم قرآن برتر سال معرفی می‌شود
کد خبر: 3691987
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

دانشجو معلم قرآن برتر سال معرفی می‌شود

گروه جامعه ــ طی مراسمی در مشهد دانشجو معلم قرآن کریم برتر سال از سوی مرکز دانشجو معلم قرآن کریم سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور معرفی می‌شود.

جمعه/ دانشجو معلم قرآن برتر سال معرفی می‌شود

به گزارش ایکنا؛ مرکز دانشجو معلم قرآن کریم وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور طی سه سال فعالیت توانسته است تعداد زیادی از دانشجویان مستعد از رشته‌های مختلف که سواد و توانمندی قرائت قرآن داشتند را برای تدریس قرآن آموزش دهد.

این اقدام در راستای کاهش بی‌سوادی قرآنی در کشور و به ویژه در میان دانشجویان صورت گرفته است و دانشجویانی که موفق می‌شوند دوره آموزشی خود را با موفقیت طی کنند، مجوز فعالیت و تدریس در دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی را دریافت می‌کنند.

پس از اولین سال برگزاری این دوره و موفقیت‌هایی که دانش آموختگان این کلاس‌ها کسب کردند، تصمیم بر این شد که هر سال دانشجو معلم قرآن برتر کشور انتخاب شود که بر همین اساس سال گذشته اولین دانشجو معلم برتر کشور انتخاب و معرفی شد.

امسال نیز پس از آموزش 350 دانشجوی مستعد در دوره‌های آموزشی دانشجو معلم قرآن کریم، پنج‌شنبه هفته آینده سوم اسفندماه طی مراسمی در مشهد با حضور حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، حمید صابرفرزام، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و زهرا نقی زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های دانشجویی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور دانشجو معلم برتر سال 96 معرفی می‎شود.

همچنین، فردی که بتواند پس از تکمیل دوره آموزشی خود بهترین و مؤثرترین دوره‌های آموزشی را برگزار کند، به عنوان دانشجو معلم برتر قرآن کریم انتخاب و معرفی می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ قبل از معرفی دانشجو معلم برتر، 70 دانشجوی برتر سال جاری در دوره آموزشی ویژه‌ای شرکت و با حضور اساتید برتر، دوره تدبر در قرآن را می‌گذرانند. این دوره اول تا چهارم اسفندماه سال جاری با همکاری جهاددانشگاهی و شهرداری مشهد در این شهر مقدس برگزار می‌شود.

captcha