تصویرنگاری وقایع انقلاب در برج آزادی
کد خبر: 3692031
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

تصویرنگاری وقایع انقلاب در برج آزادی

گروه هنر ــ برج آزادی این روزها میزبان عکس‌هایی است که در آن تصاویری از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسته است.

تصویرنگاری وقایع انقلاب در برج آزادی

به گزارش ایکنا؛ به دلیل استقبالی که از جشنواره «انقلاب به روایت تصویر» به عمل آمد زمان برپایی این نمایشگاه تمدید شد. این رویداد هنری پیش از قرار بود که تا 22 بهمن‌ماه در گالری برج آزادی بر پا باشد، اما با استقبالی که از این رویداد به عمل آمده زمان برگزاری آن تا اوایل اسفند تمدید شد.

حمزه علاقه‌بند، مدیر روابط عمومی برج آزادی درباره این اتفاق هنری در توضیحاتی بیشتر، گفت: معمولاً نمایشگاه‌هایی که در آنها تصاویر انقلاب به نمایش در می‌آید در برج آزادی با استقبال مردم مواجه می‌شود، چون این برج در دوران انقلاب، برای مردم خاطرانگیز بوده، برای همین در ایام الله دهه فجر از این برج بازدید زیادی به عمل می‌آید و به طبع همین امر از نمایشگاه‌‌ها نیز اسقبال می‌شود. در ضمن در این نمایشگاه تصاویر آرشیوی به نمایش در آمده و علاقه‌مندان قادرند از ساعت 9 الی 17 از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی درباره دیگر اتفاقات هنری برج آزادی نیز این‌گونه اطلاع رسانی کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان «رویاهای دست نیافتنی من» به سرپرستی شهلا کوهستانی از 23 بهمن در برج آزادی برپا شده است. در این نمایشگاه 53 اثر از 27 هنرمند در نگارخانه آیینه برج آزادی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق در راستای رشد و تعالی هنرمندان جوان و خلاق در زمینه‌های مختلف هنری و معرفی و حمایت از هنرمندان مستعد، جهت خلق آثار بدیع، با هدف دستیابی به ایده‌های اصیل و آفرینش خلاقانه اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده است.  این نمایشگاه تا 30 بهمن ماه دایر است.

انتهای پیام

captcha