برگزاری سلسله نشست‌های «فاطمه(س) و جامعه امروز»
کد خبر: 3692053
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
در خانه اندیشمندان علوم انسانی؛

برگزاری سلسله نشست‌های «فاطمه(س) و جامعه امروز»

گروه اندیشه ــ سلسله نشست‌های «فاطمه(س) و جامعه امروز» با با هدف بررسی آموزه‌های زندگی حضرت فاطمه(س) برای جامعه امروز در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

فوری///سلسله نشست‌های «فاطمه(س) و جامعه امروز» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) سلسله نشست‌های معارفی با عنوان «فاطمه(س) و جامعه امروز» با هدف بررسی آموزه‌های زندگی حضرت فاطمه(س) برای جامعه امروز در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

موضوعاتی که در این نشست مورد بحث قرار می‌گیرند عبارتند از: ظرافت هایی از حیات اجتماعی حضرت فاطمه(س) با سخنرانی مرتضی باقری، معیارهای ایمان در الگوی حضرت زهرا(س) با ارائه مجید معارف، تحلیل سیر نزول آیات قرآن درباره زن با بیان مهدی مهریزی، امکان یا عدم امکان الگوبرداری از زهرای مرضیه با سخنرانی محمد پروازی. همچنین طوبی کرمانی و سیدجواد ورعی نیز به بیان دیدگاه‌های خود در این موضوع خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، این نشست‌ها به همت خانه اندیشمندان علوم انسانی از روز یکشنبه 29 بهمن‌ماه تا سه‌شنبه 1 اسفندماه 96 از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات الهی، نبش ورشو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

captcha