تکریم از شهدا به عمل است
کد خبر: 3692093
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
رنجبرماهانی:

تکریم از شهدا به عمل است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه ریگان گفت: تکریم از شهدا به عمل است که همه دست به دست هم دهیم و یادواره باشکوهی در شان شهدای گرانقدر در شهرستان برگزار شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: تکریم از شهدا به عمل است که همه دست به دست هم دهیم و یادواره باشکوهی در شان شهدای گرانقدر در شهرستان برگزار شود.
وی از حضور تماشایی مردم شهرستان ریگان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن یک پیام برای دشمن مخابره کرد که مردم به اصل نظام و انقلاب معترض نیستند، بلکه بی‌عدالتی‌ها، تبعیض‌ها و ناکارآمدی برخی از مسؤولان معترض هستند.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی بیان کرد: دولتمردان آمریکایی خائن‌ترین دولت‌ها هستند از یک طرف می‌گویند ایران را در برجام راستی‌آزمایی کنیم و از طرفی خواستار آزادی فوری دشمنان ملت ایران و فتنه‌گران سال 88 هستند.
امام جمعه ریگان تصریح کرد: فتنه‌گری که لجاجت بر عدم عذرخواهی دارد و طلبکار نظام است، قابل بخشش نیست و ملت ایران این فتنه‌گر را نخواهند بخشید.
وی گفت: عده‌ای نظام جمهوری اسلامی را متهم به قتل یک جاسوس کردند و این در حالی است که فیلم خودکشی این شخص موجود است، این شخص علاوه بر جایگاه علمی، جاسوس دو تابعیتی ایرانی کاندایی را داشته است.
وی عنوان کرد: جای تأسف دارد که برخی از گروه‌های سیاسی داخل کشور خودکشی این جاسوس دو تابعیتی را فرد علمی و پژوهشگر تلقی می‌کنند، تا کی باید این دو تابعیت‌ها در کشور ما مدیریت اجرایی کشور را به دست بگیرند.
امام جمعه ریگان اظهار کرد: برخی از نمایندگان مجلس لیست 100 نفره از این افراد دو تابعیت‌ها در بدنه مدیریتی کشور خبر می‌دهند، این افراد اسرار نظام و اطلاعات محرمانه نظام را به دشمن می‌دهند.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی تأکید کرد: دولت باید تدبیری بیاندیشد و لیست مدیران دو تابعیتی را به قوه قضائیه جهت رصد در برنامه‌هایشان تحویل دهند.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha