راهپیمایی 22 بهمن نشان داد اتحاد و حضور سلاح مردم هستند
کد خبر: 3692117
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
حجت‌الاسلام نکونام:

راهپیمایی 22 بهمن نشان داد اتحاد و حضور سلاح مردم هستند

گروه سیاسی - امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به مستکبران و معاندان بود، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی اعلام کردند که سلاح آن‌ها اتمی نیست بلکه اتحاد و حضور است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز 27 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گرم، بصیرت‌گونه و وحدت‌آفرین مردم در کل کشور برگزار شد.
وی افزود: اجتماع عظیم مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در سراسر کشور چندین پیام داشت، ازجمله اینکه مردم با این حضور خود نشان دادند که متحد هستند و مسئولان نیز باید متحد و در خدمت انقلاب باشند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند که انقلابی هستند و انتظار دارند مسئولان نیز انقلابی عمل کنند، ادامه داد: مردم در این راهپیمایی ولایتمداری خود را نشان دادند و مسئولان نظام نیز باید ولایتمدار و تحت امر رهبری باشند.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه علی‌رغم اینکه در سال‌های اخیر همه سختی‌ها برای مردم بوده و مسئولان سختی نکشیده و در رفاه نسبی زندگی کردند، اما مردم با حضور خود در راهپیمایی اعلام کردند با وجود محرومیت، کمبود، مشکلات و... محکم ایستاده‌اند پس مسئولان مراقب باشند ضعیف عمل نکنند، عنوان کرد: انتظار این است که زندگی مقامات با زندگی مردم تفاوتی نداشته باشد و هر کدام از آن‌ها باید زندگی زاهدانه‌ای داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به مستکبران و معاندان بود، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی اعلام کردند که سلاح آن‌ها اتمی نیست بلکه اتحاد و حضور است.
امام‌جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مستکبران و معاندان اگر در خیال خام خود فکر می‌کنند مردم از انقلاب خسته شده‌اند در اشتباه هستند، بعد از ۳۷ سال حرف همان حرف اول انقلاب به دشمنان است.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به ایام فاطمیه بیان کرد: حادثه کربلا از آتش زدن درب خانه فاطمه‌الزهرا (س) آغاز شد و شکسته شدن حریم امام حسن و امام علی (ع) متأثر از این واقعه بود، اگر مجالس فاطمیه را بزرگ می‌داریم برای این است که این حقایق روشن شود.
وی اضافه کرد: تفاوت شیعه انگلیسی با شیعه اهل بصیرت در این است که آن‌ها منطق رسای شیعه را با افراط‌گری‌ها و خشونت‌های نابه‌جا تحت‌الشعاع قرار می‌دهند در واقع شیعه انگلیسی عامل به زمان نیست لذا گرفتار فتنه‌ها می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکل آب در کشور جدی است و طبق آمارها شاهد کاهش ۷۳ درصدی نزولات آسمانی در استان هستیم، گفت: مصرف بهینه و پرهیز جدی از اسراف باید مد نظر قرار گیرد حتی خروجی شیرهای آب در خانه‌ها هم باید کمترین میزان باشد، در مصارف کشاورزی، صنایع، مصرف شهری و دستگاه‌های اداری باید در مصرف آب صرفه‌جویی شود.
حجت‌الاسلام نکونام به اتفاقات مرگبار و تکان‌دهنده‌ای که هر چند وقت یکبار در آمریکا رخ می‌دهد اشاره و عنوان کرد: نوجوانی با سلاح نزدیک به ۲۰ نفر را می‌کشد و رسانه‌های دنیا هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نمی‌دهند اگر این اتفاق در کشوری مثل ایران رخ داده بود رسانه‌های خبری وابسته به آن‌ها مانور گسترده‌ای روی آن به راه می‌انداختند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از برنده‌ترین سلاح‌های آمریکایی‌ها همین جنگنده‌هایی هستند که در روزهای گذشته توسط جبهه مقاومت ساقط شد و همه معادلات استکبار را به هم ریخت، این حادثه سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «دوران بزن و دررو به پایان رسیده است» را محقق کرد.

captcha