مردم همواره حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام هستند
کد خبر: 3692121
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳
امام جمعه رشت:

مردم همواره حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام هستند

گروه اجتماعی: حجت الاسلام صدیق عربانی عنوان کرد: مردم مشکلات اقتصادی فراوانی را تحمل می کنند، اما همواره حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت روز گذشته، 27 بهمن در خطبه های نماز جمعه این شهر، تقواپیشگی را راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت دانست و اظهار کرد: مومنان به فضیلت تقوا آراسته هستند و خدا را ناظر بر اعمال خود می بینند.

وی با بیان اینکه انسان باید خود را از صفات ناپسند دور کند، افزود: خداوند براساس حکمتش به انسان خصلت هایی داده است و لذا انسان باید مراقب باشد خود را از خصلت های ناپسند در امان نگه دارد.

امام جمعه موقت رشت، حسادت و بازی کردن با آبروی دیگران را یکی از صفات ناپسند دانست و گفت: هیچ انسان مومن و مسلمانی حق ندارد دروغ بگوید، نسبت به دیگران سوء ظن داشته باشد و به حق انسان دیگری تجاوز کند.

این کارشناس دینی، اعتماد به خداوند را یکی از ویژگی های مومنان دانست و تاکید کرد: انسان مومن از خدا طلب روزی می کند و نسبت به پدر و مادر خود رفتار خداپسندانه دارد.

وی با اشاره به حضور مثال زدنی ملت در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، خاطرنشان کرد: در طول این 39 سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، انسان های زیادی در این راه جانفشانی کرده اند و امنیت و اقتدار امروز را مدیون آنان هستیم.

مردم همواره حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام هستند

حجت الاسلام صدیق عربانی، با بیان اینکه دشمنان هر سال تبلیغ می کنند تا مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور نداشته باشند، عنوان کرد: به دشمنان انقلاب هشدار می دهیم که دست از لجاجت بردارند، زیرا این امت هوشیار و وفادار هرگز به حرف های آنان گوش نمی دهد.

حضور نیروهای ارتش و سپاه امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است

امام جمعه موقت رشت، یاوه گویی های دشمن را نشان دهنده عجز آنان در برابر این ملت برومند و ولایتمدار دانست و عنوان کرد: مردم مشکلات اقتصادی فراوانی را تحمل می کنند، اما همواره حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و لذا این حضور تماشایی را به رهبر انقلاب تبریک می گوییم.

وی در ادامه، اجرای پروژه های عمران شهر در فصل زمستان را موجب نارضایتی مردم و اختلال در عبور و مرور دانست و اضافه کرد: بسیاری از پروژه ها با کندی پیش می رود و نارضایتی مردم را دوچندان می کند لذا مسئولان نباید موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام صدیق عربانی، با اشاره به خط و نشان کشیدن رژیم صهیونیستی برای ایران، یادآور شد: مقام معظم رهبری از اسرائیل تعبیر به سگ نگهبان آمریکا در منطقه کردند.

امام جمعه موقت رشت، با بیان اینکه حضور نیروهای ارتش و سپاه امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است، اظهار کرد: دشمنان جرات نمی کنند نسبت به جمهوری اسلامی ایران نگاه چپ داشته باشند و هر دستی علیه ایران دراز شود، ارتش و سپاه آن دست را قطع خواهد کرد.

captcha