آموزش 8۰ قرآن آموز در خانه قرآن صاحب الزمان سهند
کد خبر: 3692268
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

آموزش 8۰ قرآن آموز در خانه قرآن صاحب الزمان سهند

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر خانه قرآن صاحب الزمان سهند، با بیان اینکه 8۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، مفاهیم، ترجمه، تدبر، حفظ موضوعی و نهج البلاغه مشغول آموزش هستند.

مریم حقی زاده، مدیر خانه قرآن صاحب الزمان سهند، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 8۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، مفاهیم، ترجمه، تدبر، حفظ موضوعی و نهج البلاغه مشغول آموزش هستند.
وی، افزود: قرائت قرآن، ذكر خداوند است. با ذكر خدا دل‌ها آرام مى‌گیرد. آرامش روحى، زندگى روزمره انسان را به سوى خوش‌بختى سوق مى‌دهد.
حقی زاده از پایه های سنی قرآن آموزان این خانه قرآن گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده‌ای سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
مدیر خانه قرآن صاحب الزمان سهند با اشاره به فرموده پیامبراکرم(ص) یادآور شد: پیغمبر(ص) می فرمایند: هيچ گروهى در خانه اى از خانه هاى خدا براى تلاوت كتاب خدا و مباحثه آن جمع نشدند، مگر اين كه آرامش بر آنان فرود آمد و رحمت فرايشان گرفت و فرشتگان آنان را در ميان گرفتند و خداوند در ميان كسانى كه نزدش هستند، از آنان ياد كرد.
وی افزود: کوچکی محل آموزش مهم ترین مانع در توسعه فعالیت های خانه قرآن صاحب الزمان سهند قلمداد می شود.
حقی زاده قراائت قرآن را شعار اسلام دانست و تاکید کرد: قرائت قرآن، شعار اسلام است و پیامبر و امامان معصوم به قرائت قرآن با صداى بلند، در مكان‌ها و زمان‌هاى مختلف و آهنگ خوش تأكید داشته‌اند، لذا قرائت قرآن مى‌تواند موجب تقویت دین و نظام اجتماعى مسلمانان شود.

captcha