قرآن و اهل بیت(ع) راه رسیدن به کمال هستند
کد خبر: 3692283
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
دبیر مجمع عالی تفسیر:

قرآن و اهل بیت(ع) راه رسیدن به کمال هستند

گروه اجتماعی ــ دبیر مجمع عالی تفسیر بر لزوم تمسک به قرآن و عترت برای نیل به کمال انسانی تاکید کرد.

به گزارش ایکنا، از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین احمدی قمی امروز 28 بهمن ماه در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) در قم گفت: امیدواریم که کشور ما زیر سایه رهبری مقام معظم رهبری در عرصه های توسعه فعالیت‎ قرآنی در جامعه موفق باشد.
وی افزود: باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم که در چنین نظامی قرارداریم که این فرصت برای قرآنیان مهیا است و به همین دلیل باید از لحظه لحظات عمر خود باید برای ترویج فرهنگ قرآن بهره بگیریم.
دبیر مجمع عالی تفسیر بیان کرد: حضرت زهرا(س) در روایتی شگرف و عمیق بیان می‎دارند که از دنیای شما سه محبوبه دارم که یکی از آنها نظر به کتاب الله است.
وی افزود: قرآن اولین محبوب حضرت زهرا(س) است که با آیات الهی خود را در محضر خداوند می دیدند؛ راه قرآن راه کمال و رسیدن به قرب الهی است.
این استاد حوزه بیان کرد: نظر به پیامبر خدا دومین محبوب سرور بانوان بهشت است که این مساله نشان می دهد که برای رسیدن به کمال باید قرآن را در کنار حجت خدا و معصومین(ع) جستجو کرد.
وی گفت: برایند این دو یعنی قرآن کریم و اتصال به حجت خدا، انفاق خالصانه عمر و مال و ... در راه خدا است که در ازای این اتصال باید بندگان خدا نیز بهره مند شوند.

captcha