ارائه الگوهای موفق در جذب قرآن‌آموزان موثر است
کد خبر: 3692310
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
قاسمپور:

ارائه الگوهای موفق در جذب قرآن‌آموزان موثر است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دارالقرآن شهر سجاس گفت: ارائه الگوهای موفق در رشته‌های مختلف قرآنی یکی از زمینه‌های جذب حداکثری مخاطبان و قرآن‌آموزان است.

ماهرخ قاسمپور، مدیر دارالقرآن شهر سجاس در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: دارالقرآن شهر سجاس از یک سال گذشته فعالیت خود را در زمینه آموزش رشته‌های متعدد قرآنی آغاز کرد و در حال حاضر دوره‌های حفظ، صوت و لحن، تجوید، روخوانی و روانخوانی برای رده‌های سنی مختلف در این دارالقرآن به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در آغاز فعالیت این دارالقرآن تنها دو نفر نیرو در نظر گرفته شدند، افزود: به دلیل استقبال خوب مخاطبان با کمبود نیرو مواجه هستیم و با توجه به اینکه این دارالقرآن تحت نظر آموزش و پرورش فعالیت دارد، با پیگیری‌های صورت گرفته از سال آینده 4 نیروی جدید نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد.
قاسمپور با بیان اینکه در حال حاضر 150 دانش‌آموز در مقاطع مختلف، 40 نفر از بانوان و 25 نونهال 3 تا 6 سال در دوره‌های قرآنی این موسسه شرکت دارند، گفت: این دارالقرآن در یک خانه سازمانی فعالیت دارد و تلاش شده تا از حداقل امکانات، نهایت استفاده را در جهت ارائه آموزش‌های قرآنی داشته باشیم.
مدیر دارالقرآن شهر سجاس با تاکید بر اینکه بهترین تبلیغ برای جذب قرآن‌آموز، عامل به قرآن بودن از سوی مربیان است، تاکید کرد: نباید قرآن آموختن را سخت جلوه داد. زیرا بسیاری از مخاطبان زمانی که الگوهای موفق در رشته‌های مختلف قرآنی را می‌بینند و از تجربیات آنها آگاه می‌شوند با رغبت بیشتری در دوره‌های آموزشی حاضر می‌شود.
captcha