78 درصد دانش‌آموزان مدارس شاهد استان از اولویت‌های ایثارگری برخوردارند
کد خبر: 3692402
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

78 درصد دانش‌آموزان مدارس شاهد استان از اولویت‌های ایثارگری برخوردارند

گروه اجتماعی - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در نشست ویدئو کنفرانس طرح های شاهد و ایثارگران گفت: 78 درصد دانش آموزان مدارس شاهد استان، از اولویت های ایثار گری برخوردارند .

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، نشست ویدئو کنفرانس طرح های نیمه متمرکز و پراکنده شاهد استان با حضور نمایندگان ستادهای اجرایی شاهد، کارشناسان، مدیران مدارس و راهنمایان طرح پراکنده شاهد در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
توفیق احمدی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در این نشست با تشریح دستورالعمل‌های اجرایی طرح‌های نیمه متمرکز و پراکنده شاهد و ایثارگران، به تبیین اهداف طرح پرداخت و راهکارها و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت نیل به اهداف طرح را بیان کرد.
وی با بیان اینکه در سطح استان 53 مدرسه شاهد وجود دارد؛ افزود: ترکیب دانش‌آموزی به گونه‌ای است که قریب 78 درصد دانش‌آموزان با برخورداری از اولویت‌های ایثارگری در این مدارس مشغول به تحصیل هستند و سایر دانش آموزان این مدارس را فرزندان خیرین مدرسه‌ساز، فرزندان فرهنگیان و دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی، علمی، ورزشی و فرهنگی تشکیل می‌دهند.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: مدارس شاهد با برخورداری از فضای فیزیکی و تجهیزات مناسب، نیروی انسانی متعهد و مجرب و اجرای برنامه‌های تربیتی و آموزشی مؤثر، همواره موجب رضایتمندی والدین و دانش‌آموزان را فراهم کرده و تلاش عوامل در جهت نیل به اهداف سازمانی موجب شده این مدارس در جایگاه ممتازی قرار بگیرند.
وی ادامه داد: از آن جا که مخاطبان اصلی ما دانش‌آموزان هستند، می‌طلبد متولیان طرح شاهد و ایثارگران اعم از ستادهای اجرایی، مدیران و معلمان با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌های موجود براساس اهداف سازمانی و نیاز دانش‌آموزان، با اجرای برنامه‌های مفید و اثرگذار در راستای ارتقای وضعیت تربیتی و آموزشی اهتمام جدی به عمل آورند.
احمدی در پایان یادآور شد: ستاد اجرایی شاهد مرکز در صدد است تا با استفاده از نظرات عوامل مجرب و متعهد طرح های شاهد و ایثارگران، نسبت به تدوین شیوه نامه کیفیت بخشی فعالیت های مدارس شاهد و ابلاغ آن در سال تحصیلی 97-98 اقدام نماید که قطعا اجرای صحیح و مطلوب برنامه مذکور در ارتقای وضعیت موجود استان مؤثر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha