36 هزار میلیارد تومان پروژه در کرمان در حال افتتاح است
کد خبر: 3692440
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲
حسینی‌نژاد:

36 هزار میلیارد تومان پروژه در کرمان در حال افتتاح است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: 36 هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان در حال افتتاح است که عموما بالای 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی حسینی‌نژاد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان دیروز شنبه، 8 بهمن در نشست میز کشوری پسته با حضور نمایندگان استان‌های دارای این محصول از تقویت پسته و مس استان برای صادرات این دو محصول گفت و گفت: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید محصولات صادرات‌گرا در سیاست اقتصادی کشور شکل گرفت و با توجه به ظرفیت استان‌ها، آن را پیگیری کرده‌اند.
وی افزود: کرمان در زمینه‌های پسته و مس قابلیت زیادی دارد و کار در این زمینه از طرف وزارت برای استان ابلاغ شد، در این زمینه نقاط ضعف و قوت آن را برای تقویت صادرات آن در دستور کار قرار داده‌ایم و جمع‌بندی آن برای وزارتخانه ارسال می‌شود.
حسینی نژاد بیان کرد: صادرات استان کرمان اکنون 2.2 میلیارد دلار است که باید در پایان برنامه ششم به 6.3 برسد و سهم 39 درصدی را نیز به 48 درصد افزایش دهیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه کرمان با یک اقدام جدید نحوه رشد و توسعه را تغییر داده و از سیاست‌های کلان کشور که در آن توجه به بخش خصوصی کم‌رنگ‌تر بود، فاصله گرفته است، تصریح کرد: کرمان این نگاه را تغییر داد و به سمت بخش خصوصی رفت و نسبت بودجه از دولتی به خصوصی کاملا برعکس شده و به رشد صنعت، معدن و تجارت استان کمک کرده و بهره‌وری آن را بالا برده است.
وی تأکید کرد: نتیجه این اقدام در استان، 36 هزار میلیارد تومان پروژه در حال افتتاح است که عموما بالای 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان
انتهای پیام

captcha