بوستان خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی احداث می‌شود
کد خبر: 3692557
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
در هفته درختکاری؛

بوستان خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی احداث می‌شود

گروه اجتماعی ـ بوستان خبرنگاران با پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در هفته درختکاری احداث می‌شود.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌حسین حکمتیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بوستان خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی در یکی از مناطق خوش آب و هوای این استان احداث می‌شود.
وی افزود: نگه‌داری و حفاظت از این بوستان به عهده خود خبرنگاران و اهالی رسانه خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد هدف از این کار را تلاش برای تبدیل شدن فرهنگ منابع طبیعی به یک فرهنگ عمومی خواند و تصریح کرد: برای سایر اقشار به ویژه کارکنان چند دستگاه و نهاد اجرایی و حاکمیتی نیز این کار انجام خواهد شد.
پیش از این عزت‌الله بهشتی گفته بود که منابع طبیعی بیش از هر زمان دیگری به رسانه‌ها و مشارکت آنان نیاز دارد و باید هر کدورتی هم در مسیر ارتباط خبرنگاران با منابع طبیعی وجود دارد رفع و یک آشتی هدفمند و منسجم در این زمینه شکل بگیرد.
وی گفت: اگر رسانه‌ای مطلبی یا نقدی داشته از روی دلسوزی بوده و ما به آنها نیاز داریم؛ کمک این قشر به منابع طبیعی اگر از ماها بیشتر نباشد کمتر نیست و همه مدیران منابع طبیعی باید رسانه‌ها را به کمک بطلبند.
بهشتی تأکید کرد: اگر ما مسئولان کاری می‌کنیم برای وظیفه اداری‌مان است اما مردم و رسانه‌ها در بسیاری امور از مدیران هم جلوتر هستند.
منبع: فارس
انتهای پیام

captcha