22 کارگاه آموزشی با محتوای «انقلاب اسلامی» برگزار شد
کد خبر: 3692561
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
به همت مؤسسه بین‌الحرمین؛

22 کارگاه آموزشی با محتوای «انقلاب اسلامی» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین از برگزاری 22 کارگاه آموزشی با محتوای انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود از برگزاری 22 کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی در دهه فجر در سطح شهرستان شاهرود خبر داد.
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه مقاطع تحصیلی دبیرستان‌های دوره اول و دوم مخاطبان این کارگاه‌های آموزشی بودند، اظهار کرد: به دلیل دارا بودن روحیه پویا و جستجوگر وعلاقه‌مند تجسس در تاریخ گذشته بین نسل جدید، کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی برای این نسل برگزار شد.
ابراهیمی، آگاهی دادن نسل جوان نسبت به دلایل و چگونگی شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را از اهداف این کارگاه‌ها برشمرد و تصریح کرد: آگاه کردن نسل جوان نسبت به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب و آمادگی برای مقابله با دسیسه‌های دشمن از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

برگزاری 22 کارگاه آموزشی با محتوای انقلاب اسلامی
وی تهاجم فرهنگی را مهم‌ترین آسیب نسل جوان دانست و تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب برای ایجاد انحراف در نسل چهارم و جوان برنامه‌ریزی کرده‌اند.
مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود، پاسخگویی به شبهات و تراوشات فکری جوانان و نسل جدید را بهترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: گفت‌وگو و تبادل نظر بین دو نسل جدید و قدیم انقلاب باید بدون هیچ‌گونه سانسور انجام شود.
انتهای پیام

captcha