اولین مسابقه کتابخوانی مشترک بین مراکز حوزوی برپا می‌شود
کد خبر: 3692655
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

اولین مسابقه کتابخوانی مشترک بین مراکز حوزوی برپا می‌شود

گروه ادب ــ مدیر کل فرهنگی جامعة المصطفی العالمیة از برپایی مسابقه کتابخوانی مشترک میان مراکز حوزوی برای نخستین بار خبر داد.

اولین مسابقه کتابخوانی مشترک بین مراکز حوزوی برپا می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی،‌ مدیر کل فرهنگی جامعة المصطفی العالمیة در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا؛ درباره برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی با عنوان «اولین مسابقه کتابخوانی مشترک بین مراکز حوزوی» عنوان کرد: این مسابقه بنا به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد ترویج فرهنگ کتابخوانی حوزه‫های علمیه برگزارکننده این مسابقه است،‌ اظهار کرد: کتاب‌های «راه و رسم پرهیزگاران»، «همسران همراه» و «پندهای امام صادق(ع)» به عنوان منابع این مسابقه در نظر گرفته شده‌اند.

به گفته حجت‌الاسلام مرادی،‌ هزینه سفر به عتبات عالیات، هزینه سفر به مشهد مقدس، سکه بهار آزادی، بن خرید کتاب و ... به عنوان جوایز این مسابقه در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان تا 18 اسفندماه جاری فرصت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه افراد در انتخاب کتاب مسابقه از میان آثار معرفی شده آزاد هستند،‌ ادامه داد: این مسابقه به صورت آنلاین، برای برادران و خواهران طلبه و دانش‌‫آموختگان مراکز حوزوی سراسر کشور اعم از ایرانی و غیرایرانی و خانواده‫‌های آنان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرادی توضیح داد: یکی از ویژگی‌های این مسابقه کتابخوانی آن است که افراد مجاز هستند که با مطالعه بیش از یک کتاب در آزمون شرکت کنند. در این صورت با توجه به تعداد کتاب‌هایی که شرکت‌کننده در مسابقه آن شرکت کرده است و امتیازی که کسب خواهد کرد، از جایزه ویژه برخوردار می‌شود.

وی افزود: برگزیدگان از افرادی انتخاب می‌شوند که حداقل امتیاز 70 را کسب کنند و اگر امتیاز شرکت‌کنندگان برابر شود،‌ نفرات به قید قرعه مشخص می‌شوند. شرکت‫کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  02537172294 تماس بگیرند.

captcha