برپایی کنگره ملی «مصطفی شهید» در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3692683
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

برپایی کنگره ملی «مصطفی شهید» در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: کنگره ملی «مصطفی شهید» همزمان با ایام فاطمیه، طی روزهای دوم و سوم اسفندماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

مجید وحیدیان، مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: کنگره ملی «مصطفی شهید» همزمان با ایام فاطمیه، طی روزهای دوم و سوم اسفندماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که جمعی از مسئولان استانی و کشوری در این مراسم حضور خواهند داشت، افزود: پدر شهید « مصطفی احمدی روشن» دانشمند هسته‌ای و مدیر سابق بخش بازرگانی تأسیسات هسته‌ای نطنز و همچنین برادر شهید «مصطفی چمران» فیزیکدان و مبارز سیاسی، مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.
مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب « پیشرفت رشک‌آور ملت بزرگ ایران» سبب شده است تا اردوگاه استکبار دانشمندان مؤمن و انقلابی را هدف قرار دهد، اما به کوری چشم دشمنان، راه خود را با اراده قوی‌تر ادامه می‌دهیم.
وحیدیان اظهار کرد: بهره‌برداری از دفتر تشکل اسلامی مجمع دانشجویان عدالت دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز از برنامه‌های جانبی این کنگره ملی است.

برپایی کنگره ملی «مصطفی شهید» در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

انتهای پیام

captcha