آموزش 350 قرآن آموز در کانون فرهنگی کساء سهند
کد خبر: 3692692
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

آموزش 350 قرآن آموز در کانون فرهنگی کساء سهند

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر کانون فرهنگی کساء، شهر سهند، با بیان اینکه 350 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این کانون فرهنگی حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید و حفظ موضوعی مشغول آموزش هستند.

جواد نیک کار، مدیر کانون فرهنگی کساء، شهر سهند در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 350 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این کانون فرهنگی حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید و حفظ موضوعی مشغول آموزش هستند.
وی، افزود: یادگیری و یاددهی قرآن، پاداش بزرگی دارد و در اهمیت آن همین بس که خداوند از خود به عنوان معلم قرآن یاد می‌کند.
نیک کار از پایه های سنی قرآن آموزان این کانون فرهنگی گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در این کانون فرهنگی در رده‌ای سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
مدیر کانون فرهنگی کساء شهرسهند با اشاره به قرموده پیامبراکرم(ص) یادآور شد: پیغمبر(ص) می فرمایند: قرآن سفره پر برکت الهی است؛ آن را یاد بگیرید و تا می‌توانید در این راه بکوشید؛ زیرا قرآن نور آشکار و شفای سودمند الهی است. قرآن را یاد بگیرید؛ چون خداوند به جهت فراگرفتن آن، شما را به درجه اعلای شرافت خواهد رساند.
وی افزود: قرآن صامت، با انسان، ارتباط برقرار نکرده و پیام رسانی نخواهد داشت، بلکه باید، قرآن ناطق بیاید و ترنّم قرآنش، گوش و دل و جان را، نوازش داده و ایات را تفسیر نماید، تأویل نماید و با صورت ملکوتیش جان های مرده را، حیات جاودان، بخشد.
نیک کار قزآن را کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد دانست و تاکید کرد: اگر با جان و دل آیات قرآن کریم را که به عنوان کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد پیچیده شده است را باور کنیم و آنها را در زندگی خود عملی کنیم مسلما آثار چشم گیر و فروانی در زندگی ما خواهد داشت و میتواند تحول بزرگی در زندگی ما ایجاد کند.

انتهای پیام/

 

captcha