برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید گمنام در ده‌زیار کرمان
کد خبر: 3692697
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷

برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید گمنام در ده‌زیار کرمان

گروه سیاست و اقتصاد - ویژه‌برنامه شهادت حضرت زهرا(س) همراه وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام دیروز یکشنبه، 29 بهمن در روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، پیکر مطهر این شهید گمنام از سقاخانه و دارالشفای حضرت ابوالفضل‌(ع) روستای ده‌زیار بر دستان مردم ولایتمدار این روستا تشییع و در مسجد صاحب‌الزمان(عج) در مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) حضور یافت.
محسن عرب، دهیار روستای ده‌زیار در این زمینه گفت: شهدا مظهر حقانیت انقلاب اسلامی ایران هستند و با حضور خود شوری معنوی در هر دیار و منطقه ایجاد می‌کنند.
وی با بیان اینکه برای نظام اسلامی زحمات زیادی کشیده شده است. افزود: مردم ده‌زیار امشب برای چندمین سال متوالی میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام بودند و مورد استقبال پرشور مردم به‌ ویژه جوانان روستا قرار گرفت.
عرب تصریح کرد: از تمام دست‌اندرکاران حضور شهید در این منطقه به‌ ویژه هیأت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل‌ (ع) روستا تقدیر می‌کنم که موجب فضای معنوی اینجا شدند.
دهیار روستای ده‌زیار ادامه داد: باید حضور شهدا در این برهه از زمان را درک کرده و از رفتار و اعمال خود مراقبت کنیم، این شهدا می‌آیند تا ما را متوجه اعمال و رفتار خود کنند
ثارالله انکوتی، مدیر اجرایی هیأت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل‌(ع) روستای ده‌زیار نیز گفت: مردم با امضای درخواست در قالب یک طومار خواستار دفن یک شهید گمنام در روستا شدند.
وی بیان کرد: این درخواست تقدیم سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح می‌شود.
انتهای پیام

captcha