برگزاری همایش دانش‌آموزی «مادر من فاطمه» در قروه
کد خبر: 3692758
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

برگزاری همایش دانش‌آموزی «مادر من فاطمه» در قروه

گروه فرهنگی- رئیس تبلیغات اسلامی قروه گفت: همایش دانش‌آموزی «مادرمن فاطمه» به مناسبت ایام فاطمیه همه روزه در سانس‌های مختلف در سالن آمفی تئاتر تبلیغات اسلامی این شهرستان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همایش دانش‌آموزی «مادر من فاطمه» به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) همه روزه در سانس های مختلف در سالن آمفی تئاتر اداره تبلیغات اسلامی قروه در حال برگزاری است.
وی افزود: در این همایش‌ها که با حضور دانش‌آموزان سطح شهرستان قروه برگزار می‌شود، زندگانی و سیره حضرت زهرا و خصائص و ویژگی های آن حضرت به صورت داستان و شعر و پویانمایی ارائه می‌شود.
حجت‌الاسلام منتشلو با بیان تأثیر فوق‌العاده این برنامه معنوی بر دانش‌آموزان اعلام کرد: کارگروه تبلیغی اعزامی از قم به بهترین شیوه در حال برگزاری با کیفیت این برنامه‌ها هستند و از جانب مدارس سطح شهرستان رغبت زیادی برای شرکت در این همایش دیده می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با توجه به کارآمدی فرهنگ اسلامی در زندگی روزمره انسان‌ها بیان کرد: باید تلاش خود را در زمینه نشر فرهنگ اسلامی و آشناسازی جامعه با زیبایی‌های دین و فرهنگ اسلامی به انجام برسانیم.
وی در پایان یادآور شد: کودکان و نوجوانان، نسل آینده این انقلاب و ایران اسلامی هستند و هرچه برای حفظ کودکان و نوجوانان از خطرات و انحرافات تلاش کنیم به یقین برای انقلاب و ایران اسلامی تلاش کرده‌ایم.
انتهای پیام

captcha