بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است
کد خبر: 3692829
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات گیلان:

بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است

گروه اجتماعی: حجت الاسلام لاکانی عتبات عالیات را تاج کرامت و نماد افتخار تشیع دانست و گفت: نماد تشیع گنبد و بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) است و لذا به عنوان مسلمان و شیعه وظیفه داریم در عرصه بازسازی عتبات ورود کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمد لاکانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان امروز، 29 بهمن در همایش آموزشی – کاربردی مدیران راهنمای عتبات عالیات و کارگزاران زیارتی استان گیلان که در مجتمع خاتم الابیاء(ص) رشت برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از مهمترین رسالت های ما براساس منویات مقام معظم رهبری، بازسازی عتبات عالیات است.

وی با بیان اینکه قدم های خوبی در راستای بازسازی عتبات عالیات برداشته شده است، افزود: دشمن همواره شبهه افکنی و سمپاشی در جامعه می کند که چرا با وجود مشکلات فراوان، باید نسبت به بازسازی عتبات عالیات اقدام کنیم.

بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است

حجت الاسلام لاکانی عتبات عالیات را تاج کرامت و نماد افتخار تشیع دانست و گفت: هر دینی نمادی دارد و نماد تشیع همین گنبد و بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) است و لذا به عنوان مسلمان و شیعه وظیفه داریم در این عرصه ورود کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به تلاش آمریکا برای اشتغال کشور عراق، عنوان کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عراق پررنگ تر شده و یکی از دلایل این حضور، بحث بازسازی عتبات عالیات است. بی تردید کار برای اهل بیت(ع) سعادت دنیا و آخرت به همراه دارد.

وی با بیان اینکه اخلاص و رضای الهی کارها را ماندگار می کند، یادآور شد: گیلان استان ولایتمدار است و لذا امیدواریم بتوانیم تعهدات گیلان در بحث بازسازی عتبات را عملیاتی کنیم، زیرا زیبنده مردم گیلان نیست که یک استان محروم صد درصد تعهدات خود را عملیاتی کند، اما در استان ما محقق نشود.

captcha