برگزاری یادواره شهدای قرآنی برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3692832
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کارگران بیان کرد:

برگزاری یادواره شهدای قرآنی برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری

برگزاری یادواره شهدای قرآنی برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری گروه فعالیت های قرآنی - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: یادواره شهدای قرآنی برای اولین بار در استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح امروز 29 بهمن در یادواره شهدای قرانی استان که در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد با بیان اینکه این یادواره همزمان و به مناسبت هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری برگزار شد گفت: یادواره سوره‌های سرخ برای اولین باردر استان برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه در این هفته برنامه های فرهنگی هنری بسیاری با موضوعات قرآن برگزار شد اظهار کرد: این برنامه ها برای تولید محتواهای و تبیین قرآن برگزار شد.
کارگران با تاکید بر اینکه در تمام روزهای این هفته برنامه های قرآنی در تمام شهرستان های استان برگزار می شود افزود: برگزاری کارگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان، کارگاه خبرنویسی قرآنی، برگزاری مسابقات کتابخوانی قرآنی و محافل انس با قرآن از جمله این برنامه ها می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدای قرآنی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور هفت خانواده شهید برگزار شد.
وی عزت و سربلندی جامعه و مردم را مدیون شهدا و جان فشانی های آنان دانست و تصریح کرد: جریان سازی قرآن در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

captcha