بدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویر
کد خبر: 3692855
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

بدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویر

گروه اجتماعی- دو شهید گمنام امروز میهمان دانشگاهیان تبریز بود و با حضور گسترده دانشگاهیان از مقابل مسجد دانشگاه تبریز بدرقه شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، دو شهید گمنام امروز 29 بهمن ماه میهمان دانشگاهیان تبریز بود و با حضور گسترده دانشگاهیان از مقابل مسجد دانشگاه بدرقه شد.

بدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویر

حجت‌الاسلام علی خدیوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی، در این آیین  با بیان اینکه شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس راه امام حسین(ع) را در پیش گرفته‌اند که آزاده باشند، گفت: شهدا با نثار همه هستی خویش در راه خدا به ما انسانها نشان دادند که در راه حریت، آزادگی و در راه حق و حقیقت باید از تمامی هستی خویش گذشت.

وی افزود: اینها آگاهانه راهی را انتخاب کردند که جاودانه بمانند و در نزد خداوندگار خویش روزی خور ابدی باشند.

بدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویر

 حجت‌الاسلام خدیوی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه شهدا به ما درس های زیادی دادند که از جمله آنها می توان به عزت، اقتدار، شهامت، شجاعت، گذشتن از تمام هستی خویش و... اشاره کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی در خاتمه خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و گفت: باید همه گان در ترویج این فرهنگ و راه و مرام شهدا کوشا باشیم.

بدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویربدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویربدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویربدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویربدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویربدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویربدرقه دو شهید گمنام در دانشگاه تبریز+تصاویر

captcha