پیام آیت‌الله ملک‌حسینی در پی سقوط هواپیمای تهران- یاسوج
کد خبر: 3692905
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

پیام آیت‌الله ملک‌حسینی در پی سقوط هواپیمای تهران- یاسوج

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران- یاسوج، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پی سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران- یاسوج و جان باختن 66 نفر از هموطنان پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
«انالله و اناالیه راجعون»
سانحه غمبار و حزن انگیز سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران – یاسوج که باعث از دست دادن عزیزانمان شد، هم میهنانمان خصوصا مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را عزادار کرد.
اگر پیکر این عزیزان و جان باختگان به سوی زمین سقوط کرد، لکن ارواح پاکشان به آسمان و لقاء پرورگار پرواز کرد.
این حادثه را به مقام معظم رهبری و مردم شریف میهن اسلامی و به هم استانی‌های صبور تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان اجر جزیل و برای جان باختگان رحمت و رضوان از خداوند متعال مسئلت دارم.
در پایان از تلاش تمام عزیزانی که در این امر حمایت و مساعدت می‌کنند، سپاسگزاری دارم.
یادآور می‌شود، پرواز 3704 با 60 مسافر که یکی از آنها کودک بود، 2 نفر مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو خلبان و کمک (جمعا 66 نفر) صبح امروز از تهران عازم یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بود که در حوالی شهرستان سمیرم استان اصفهان با برخورد این هواپیما با کوه، همه سرنشینان آن جان باختند.

انتهای پیام

captcha