22 شهید گمنام در استان مرکزی تشییع و تدفین می‌شوند
کد خبر: 3692922
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

22 شهید گمنام در استان مرکزی تشییع و تدفین می‌شوند

گروه اجتماعی: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تا وفات حضرت ام البنین(س) 22شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان مرکزی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، همزمان سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تا وفات حضرت ام البنین(س) 22شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان مرکزی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
مصطفی مشایخی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در این باره گفت: پیکر مطهر 22شهید گمنام دوران دفاع مقدس مقارن یا سالروز شهادت فاطمه(س) تا وفات حضرت ام البنین(س) تشییع و تدفین می‌شوند.
وی ادامه داد: پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا در مسجد جامع شهر غرق آباد که امروز 30 بهمن ماه برگزار می‌شود دو شهید روز سه شنبه اول اسفند در مسجد جامع این شهر رأس ساعت 10 تشییع و به خاک سپرده می‌شوند. همچنین امشب و فردا در شهرستان میلاجرد مراسم شبی با شهدا در مهدیه این شهر برگزار شده و شهدا در گلزار شهدا آرام می‌گیرند.
مشایخی افزود: در آشتیان امشب، 30بهمن مراسم شبی با شهدا در مصلای این شهر بر پاست و مراسم تشییع و تدفین فردا، اول اسفند در حوزه علمیه جامعةالمصطفی برگزار می‌شود. شهر هندودر امشب میزبان دو شهید گمنام است که فردا در بوستان این شهر دفن می‌شوند. مسجد جامع شهر جاورسیان امشب میزبان شهدایی است که فردا در میدان امام حسین(ع) این شهر دفن می‌شوند. همچنین مسجد جامع(مصلی)آستانه امشب پذیرای دو شهید گمنام است که فردا در بوستان شهدای گمنام دفن می‌شوند. مهدیه شهر زاویه امشب میزبان شهدای گمنام است این شهدا فردا در حوزه مقاومت بسیج این شهر تدفین می‌شوند.
وی گفت: مسجد جامع روستای علیشار از توابع شهر زاویه چهارشنبه، دوم اسفند میزبان دو شهید گمنام است، این شهدا پنجشنبه، چهارم اسفند در پارک حضرت ولیعصر(عج) این شهر دفن می‌شوند. مراسم شبی با شهدا پنج شنبه، سوم اسفند در مصلای توره برگزار شده و این شهدا جمعه، چهارم همین ماه در بوستان شهدای گمنام آرام می‌گیرند. همچنین مسجد جامع خنجین چهارشنبه، 9اسفند پذیرای شهدایی است که پنجشنبه، 10اسفند در بوستان شهدای گمنام این شهر تدفین می‌شوند. حسینیه سیدالشهدای(ع) تلخاب پنجشنبه، 10 اسفند برگزار کننده شبی با شهداست این شهدا جمعه، 11همین ماه در بوستان ملت این شهر آرام می‌گیرند.

captcha