رقابت 39 قاری و حافظ روشندل برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان
کد خبر: 3692980
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

رقابت 39 قاری و حافظ روشندل برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان

گروه مسابقات‌ ــ رقابت انتخابی برای مشخص شدن نماینده ایران در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان دنیای اسلام، روز دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

سه‌شنبه/////رقابت 39 قاری و حافظ نابینان برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان

به گزارش ایکنا، آزمون انتخابی نمایندگان کشورمان برای حضور در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام روز چهارشنبه، دوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
بر همین اساس این رقابت قرآنی از ساعت ۱۴ و با حضور قاریان و حافظانی از سراسر کشور برگزار می‌شود. در این رقابت 18 قاری و 21 حافظ کل قرآن که از 21 استان انتخاب شده‌اند، حضور دارند.
این افراد همچون دو دوره گذشته از طریق فراخوانی که سازمان بهزیستی به استان‌ها داده شده است، انتخاب شده‌اند. در این فراخوان از استان‌ها خواسته شده تا یک قاری و یک حافظ که در رقابت‌های قرآنی معتبر حائز رتبه شده‌اند برای حضور در رقابت انتخابی معرفی کنند.
در این رقابت انتخابی علی‌اکبر حنیفی در بخش لحن، عباس امام‌جمعه در بخش تجوید، حسن ربیعیان در بخش صوت، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا و مهدی عباسی در بخش حسن حفظ به عنوان داور انتخاب شده‌اند.
ریاست هیئت داوران برعهده حبیب مهکام گذاشته شده و ذبیح الله روحی نیز مسئول بخش فنی معرفی شده است.
این رقابت روز دوم اسفندماه در ساختمان پیامبر اعظم(ص) سازمان بهزیستی واقع در تهران، خیابان حافظ، خیابان رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha