تبیین معارف فاطمی؛ اولویت مبلغان مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع)
کد خبر: 3693014
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

تبیین معارف فاطمی؛ اولویت مبلغان مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع)

گروه فرهنگی- مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ملایر بیان کرد: مبلغان این مدرسه در سطح شهرستان ملایر تبیین معارف فاطمی را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت الاسلام مجتبی نجفی مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی نیمسال اول سال جاری گفت: در سال جاری برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوعی را در دستور کار قرار داده که در اجرای اکثر آن ها موفق بوده ایم.
وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مبلغان ما مساجد روستاها و شهرستان ملایر را پوشش داده و مباحث تبلیغی خود را با محوریت شهادت این بانوی بزرگوار ترسیم کرده اند.
حجت الاسلام نجفی افزود: از جمله برنامه های فرهنگی مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) برگزاری جلسات درس اخلاق و ذکر مصیبت حضرت زهرا(س) در فاطمیه است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه حضرت زهرا(س) و درس های بسیاری که می توان از زندگی ایشان گرفت، افزود: مبلغان ما در سطح شهرستان ملایر تبیین معارف فاطمی را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه هی موفق آموزشی که در سال جاری به آن پرداخته شد برگزاری کلاس مکالمه زبان عربی مختص کادر و اساتید که توسط استاد کلامی از قم بوده که با استقبال خوبی مواجه شد.
مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: یک دوره کلاس آموزش مهارت های پژوهشی مختص طلاب این مدرسه در نیمسال اول برگزار شد که از کفیت خوبی برخوردار بود.
وی در پایان افزود: علی رغم همه این فعالیت ها طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در فضای مجازی و ارتباطی حضور جدی داشته و در این قالب به فعالیت فرهنگی می پردازند.
منبع: حوزه علمیه
انتهای پیام

 

captcha