۱۸۸ دانش‌آموز دختر بیرجندی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند
کد خبر: 3693093
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

۱۸۸ دانش‌آموز دختر بیرجندی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

گروه معارف- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند از اعزام ۱۸۸ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بیرجند به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، غلامرضا فلاحی، امروز 30 بهمن‌ماه، در حاشیه اعزام کاروان دانش آموزان به اردوهای راهیان‌نور، اظهار کرد: در یک ماه اخیر این دومین مرحله اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور است و در هفته گذشته اعزام کاروان دانش‌آموزان پسر انجام شد.

وی از اعزام 204 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بیرجند به راهیان نور خبر داد و افزود: از این تعداد 188 نفر دانش آموز و مابقی عوامل اجرایی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند بیان کرد: هدف آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس، سرزمین‌های دفاع مقدس و مظلومیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و احیای روحیه جهاد، ایثارگری، از خود گذشتگی و شهادت طلبی است که باید در بین نسل جوان به وجود آید.

فلاحی با بیان اینکه در این اعزام‌ها دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی بهره خواهند برد تصریح کرد: هویزه، اروند، مسجد جامع خرمشهر، شلمچه، معراج الشهدا اهواز یادمان‌هایی است که دانش آموزان از آن بازدید و زیارت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: این دومین مرحله اعزام دانش‌آموزی است و در مرحله اول نیز چهار اعزام داشتیم که دو مرحله دانش‌آموزان دختر و دو مرحله دانش‌آموزان پسر بودند.

فلاحی با بیان اینکه در شش اسفندماه مرحله آخر اعزام دانش‌آموزان دختر را خواهیم داشت، افزود: همراه هر اتوبوس یک راوی، یک روحانی طلبه خواهر، یک مسئول اتوبوس و یک مسئول کاروان و مدیریت کاروان وجود دارد.

وی از اعزام کاروان‌های محلات در 26 اسفندماه خبر داد و گفت: زمان اعزام کاروان‌های محلات از 26 اسفندماه تا 13 فرودین‌ماه است و افراد می‌توانند به صورت کاروان و یا با خودروی شخصی خود به اردوهای راهیان‌نور بروند و باید به پایگاه‌های محلات حوزه مقاومت سپاه مراجعه کنند تا ثبت‌نام آن‌ها انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند با بیان اینکه اعزام کاروان محلات به دو شیوه است، تصریح کرد: افراد متقاضی می‌توانند برای ثبت‌نام به حوزه‌های مقاومت مراجعه کنند.

فلاحی یادآور شد: دومین روش این است که افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به راهیان نور سفر کنند؛ می‌توانند به واحد اردویی و گردشگری سپاه ناحیه بیرجند و حوزه‌های مقاومت مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

captcha