علت تغییر در زمان ثبت نام کاروان‌های عتبات نوروزی
کد خبر: 3693149
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مرتضی آقایی بیان کرد:

علت تغییر در زمان ثبت نام کاروان‌های عتبات نوروزی

گروه جامعه ـ مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام این خبر که پروازها به فرودگاه نجف از سر گرفته شده است، گفت: علت تغییر در زمان ثبت نام قطعی کاروان‌های عتبات نوروزی به این دلیل بوده است.

علت تغییر در زمان ثبت نام قطعی کاروان‌های عتبات نوروزی

مرتضی آقایی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا در پاسخ به این سؤال که علت تغییر در زمان ثبت نام قطعی کاروان‌های عتبات نوروزی چه بوده است؟ گفت: بحمدالله با تفاهماتی که بین شرکت‌ها و مدیریت فرودگاه نجف انجام شد، از روز گذشته، بار دیگر پروازها به سمت این فرودگاه آغاز شد و از آن جایی که ما باید این تغییرات را در ثبت نام‌های نوروزی نیز مدنظر قرار بدهیم، ثبت نام را دو سه روز به تعویق انداختیم که خدای ناکرده بعد از ثبت نام، سفر معنوی مردم به هم نریزد و زائران عزیز از ابتدا با توجه به کل توضیحاتی که برای هر پکیج اعلام می‌شود، سفر خود را انتخاب کنند.
آقایی افزود: زائر براساس زمان اقامت در کربلا و نجف یک برنامه ریزی برای خود انجام می‌دهد، عده ای از مردم عزیزمان دوست دارند روز سال تحویل را در کربلای معلی و بعضی در نجف اشرف باشند و این به فرودگاهی که انتخاب می‌کند، مربوط است مثلا زائری که سفر خود را از فرودگاه بغداد آغاز کند، سفرش را از کاظمین شروع می‌کنیم و بعد به کربلا و سپس به نجف می‌بریم. همچنین کسی هم که از فرودگاه نجف برود عکس این مسیر را اجرا می‌کنیم، لذا ترجیح دادیم آخرین تغییرات را اعمال کنیم تا ثبت نام زائران مطابق میلشان باشد.

انتهای پیام/

captcha